Skip to content

نیاز همگانی به محتوا- گام به گام۲

By | Published | بدون دیدگاه

گام دوم                                                                                 ۲

نیاز همگانی به محتوا-one by one -2نیاز همگانی به تولید محتوا

سلام دوستان به قسمت دوم از مجموعه مباحث تولید محتوای گام به گام وبسایت محتوا۲۰ خوش آمدید. فارغ از نوع کسب و کار ، دولتی و خصوصی بودن، رشته تحصیلی ، جنسیت، سن و سال و طبقه اجتماعی ، و پایگاه فرهنگی، باید بگیم که تولید محتوا تبدیل به موتور محرک و شتابدهنده کسب و کارها شده و در آینده نزدیک ضرورت و اساس بنیانگذاری هر کسب و کار موفق و پویا خواهد بود.

محتوا چیست 

سهم شما از بازار رقابتی چیست؟

به همین جهت در حال حاضر هم صاحبان کسب و کار و افراد پیشرو در زمینه های مختلف و متفاوت شغلی اعم از تولیدی ، تجاری و خدماتی با درک شرایط و الویت های زمان با حضور در این عرصه رقابتی و تلاش برای گرفتن سهم در فضای مجازی و بخصوص رسانه های آنلاین سعی در تسخیر بازارها و در نتیجه رشد و توسعه کسب و کار خود دارند.

ویژگی های تولید محتوای آنلاین     

نیاز همگانی به تولید محتوا

از آنجا که تمام مشاغل از همان ابتدا برای معرفی و ارتقاء کسب و کار نیازمند تولید محتوا هستند، گمان می کنم که مطابق آموزه ها و معیارهای موجود، برای ورود به عالم رشد و پیشرفت به ناچار باید از این دروازه وارد شد.

ظاهراً چاره ای نیست. محتوایی باید در کار باشد تا به عنوان ابزار از آن برای معرفی کردن و ارتباط با مخاطبان و مشتریان استفاده کنیم.

پس با توجه به مستندات و شواهد روشن، تولید محتوا یک نیاز همگانی و صد البته بسیار مهم و تعیین کننده در سرنوشت کسب و کارهاست.

فرمول ساده و موثر تولید محتوای جذاب   

 تولید محتوا چه کار می کند؟

  • با تولید محتوا می توان بازار ایجاد کرد.
  •  مشتری را یافت.
  • نیاز سنجی کرد.
  • کالا را معرفی کرد.
  • محصول فروخت.
  •  به سوالات مشتریان پاسخ گفت.
  • تبلیغ کرد.
  •  شناخته شد.

 و هزار و یک کار دیگر انجام داد.

۷ کارکرد شاخص تولید محتوا         

دسترسی به انبوهی از مشتریان

مجموعه این امکانات، داشتن رسانه و تولید محتوا برای آن را منطقی و ضروری می سازد. این امکان برای اولین بار فراهم شده تا با کمترین هزینه به انبوهی از میلیون ها مشتری و مخاطب در جای جای شهر، کشور و یا حتی نقاط مختلف دنیا دسترسی داشته باشم.

تولید محتوای اختصاصی   

نتیجه بحث :

پس می توان نتیجه گرفت که در حال حاضر تولید محتوا یک نیاز همگانی است.لازم است در همین راستا و در جهت پیروز شدن در رقابت بازار کار، با سرمایه گذاری روی خود،کسب و کار و خدمات، مزیت های رقابتی مان را ارتقاء دهیم و در مرحله بعد با سود بردن از ابزار شبکه های اجتماعی – وبسایت و وبلاگ، محتوایی با کیفیت و جذاب خلق و  منتشر کنیم. 

همین فواعد ساده در صورتی که هدفمند باشد و تداوم پیدا کند مطنئناً سرنوشت کسب و کار و یا خدمتی  که ارائه می کنید را دگرگون خواهد کرد.

فرمول موفقیت شما در تولید محتوا       

پایان بخش دوم

دسترسی به گام اول:

 محتوای گام به گام-۱

محتوای گام به گام-۳

محتوای گام به گام-۴


مطلب در حال بروز رسانی                           در هر حالت نیاز به محتوا داریم حتی اگر مصرف کننده صرف باشیم

مدير وب سايت - دانش آموخته علوم ارتباطات-روزنامه نگاري از دانشگاه آزاد مركز - داراي سابقه فعاليت در زمينه هاي متعدد مطبوعاتي - توليدات محتوايي - كارشناس رسانه نوشتاري - وبمستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0