نیاز همگانی به محتوا- گام به گام۲

By | Published | بدون دیدگاه

image_pdfimage_print

گام دوم                                                                                 ۲

one by one-2 نیاز همگانی به محتوا

تمام کسب و کارها و خدمات برای رشد و توسعه نیازمند تولید محتوا هستند

نیاز همگانی به تولید محتوا

سلام دوستان به قسمت دوم از مجموعه مباحث تولید محتوای گام به گام وبسایت محتوا۲۰ خوش آمدید. فارغ از نوع کسب و کار ، دولتی و خصوصی بودن، رشته تحصیلی ، جنسیت، سن و سال و طبقه اجتماعی ، و پایگاه فرهنگی، باید بگیم که تولید محتوا تبدیل به موتور محرک و شتابدهنده کسب و کارها شده و در آینده نزدیک ضرورت و اساس بنیانگذاری هر کسب و کار موفق و پویا خواهد بود.

محتوا چیست؟                                                                                                                                                                             

سهم شما از بازار رقابتی چیست؟

به همین جهت در حال حاضر هم صاحبان کسب و کار و افراد پیشرو در زمینه های مختلف و متفاوت شغلی اعم از تولیدی ، تجاری و خدماتی با درک شرایط و الویت های زمان با حضور در این عرصه رقابتی و تلاش برای گرفتن سهم در فضای مجازی و بخصوص رسانه های آنلاین سعی در تسخیر بازارها و در نتیجه رشد و توسعه کسب و کار خود دارند.

ویژگی های تولید محتوای آنلاین                                                                                                

نیاز همگانی به تولید محتوا

از آنجا که تمام مشاغل از همان ابتدا برای معرفی و ارتقاء کسب و کار نیازمند تولید محتوا هستند، گمان می کنم که مطابق آموزه ها و معیارهای موجود، برای ورود به عالم رشد و پیشرفت به ناچار باید از این دروازه وارد شد.

ظاهراً چاره ای نیست. محتوایی باید در کار باشد تا به عنوان ابزار از آن برای معرفی کردن و ارتباط با مخاطبان و مشتریان استفاده کنیم.

پس با توجه به مستندات و شواهد روشن، تولید محتوا یک نیاز همگانی و صد البته بسیار مهم و تعیین کننده در سرنوشت کسب و کارهاست.

فرمول ساده و موثر تولید محتوای جذاب                                                                                            

 تولید محتوا چه کار می کند؟

  • با تولید محتوا می توان بازار ایجاد کرد.
  •  مشتری را یافت.
  • نیاز سنجی کرد.
  • کالا را معرفی کرد.
  • محصول فروخت.
  •  به سوالات مشتریان پاسخ گفت.
  • تبلیغ کرد.
  •  شناخته شد.

 و هزار و یک کار دیگر انجام داد.

۷ کارکرد شاخص تولید محتوا                                                                                                    

دسترسی به انبوهی از مشتریان

مجموعه این امکانات، داشتن رسانه و تولید محتوا برای آن را منطقی و ضروری می سازد. این امکان برای اولین بار فراهم شده تا با کمترین هزینه به انبوهی از میلیون ها مشتری و مخاطب در جای جای شهر، کشور و یا حتی نقاط مختلف دنیا دسترسی داشته باشم.

تولید محتوای اختصاصی                                                                                                      

نتیجه بحث :

پس می توان نتیجه گرفت که در حال حاضر تولید محتوا یک نیاز همگانی است.لازم است در همین راستا و در جهت پیروز شدن در رقابت بازار کار، با سرمایه گذاری روی خود،کسب و کار و خدمات، مزیت های رقابتی مان را ارتقاء دهیم و در مرحله بعد با سود بردن از ابزار شبکه های اجتماعی – وبسایت و وبلاگ، محتوایی با کیفیت و جذاب خلق و  منتشر کنیم. 

همین فواعد ساده در صورتی که هدفمند باشد و تداوم پیدا کند مطنئناً سرنوشت کسب و کار و یا خدمتی  که ارائه می کنید را دگرگون خواهد کرد.

فرمول موفقیت شما در تولید محتوا   

                                                                                                                                                        

پایان بخش دوم

دسترسی به گام اول:

 محتوای گام به گام-۱

محتوای گام به گام-۳

محتوای گام به گام-۴


مطلب در حال بروز رسانی                           در هر حالت نیاز به محتوا داریم حتی اگر مصرف کننده صرف باشیم

مدير وب سايت - دانش آموخته علوم ارتباطات-روزنامه نگاري از دانشگاه آزاد مركز - داراي سابقه فعاليت در زمينه هاي متعدد مطبوعاتي - توليدات محتوايي - كارشناس رسانه نوشتاري - وبمستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × دو =

Shopping cart
There are no products in the cart!
Continue shopping
0