Skip to content

فرم سفارش تولید محتوا

By | Published | بدون دیدگاه

فرم سفارش تولید محتوا

 

فرم سفارش تولید محتوا

برای شروع همکاری در پروسه تولید محتوا  در ابتدا کافیه که فرم زیر رو پر کرده (فرم سفارش تولید محتوا) و دکمه ارسال رو بزنید. ما با توجه به اطلاعات اولیه ای که در اختیارمان قرار می دهید، ضمن برقراری ارتباط با شما، پیشنهادها و مشاوره های لازم رو مطرح می کنیم.

در مرحله بعد توی یک مسیر تعاملی سعی می کنیم با ارتباط و گفتگوی دو جانبه چیزی که مد نظر و هدف شما از تولید محتواست رو در همان قالبی که سفارش داده اید برای شما تولید و تقدیمتون کنیم.

فرم سفارش تولید محتوا
لطفاً ایمیل خود را بنویسید تا با شما در ارتباط باشیم

اگر برای سفارش و ارسال فرم تردید دارید یا به هر صورت می خواهید قبل از ثبت سفارش اطلاعات بیشتری بدست بیاورید می توانید مطلب کاملی در این مورد را بخوانید:

سفارش تولید محتوا

خدمات ما در محتوا۲۰ شامل این موارد کلی است:

تولید انواع محتوای متنی

تولید محتوای متنی – text 

تولید محتوا در قالب پست، برای انواع وبلاگ ، وبسایت فروشگاهی – خدماتی – آموزشی – علمی و …

 تولید پاورپوینت های سفارشی

پذیرش سفارش برای طراحی و تولید انواع پاورپوینت های سفارشی شامل موضوعات مختلف تحقیقی، علمی، آموزشی، جهت ارائه در محیط های علمی و آکادمیک و ….

طراحی وبسایت 

  • انجام خدمات طراحی وبسایت های فروشگاهی – وبلاگ – خدماتی
  • اجرای صفر تا صد مراحل ایجاد وبسایت شامل امور مربوط به ثبت دامنه – تهیه فضای میزبانی مناسب (host) – انتخاب قالب وردپرسی 

— کاربران محترم می توانند در هر زمان از راه های اعلام شده با ما مشاوره و تبادل نظر داشته باشند.

— علاوه بر این سفارش دهندگان خدمات محتوا۲۰ در هر مرحله از سفارش و پس از مرحله دریافت سرویس از پشتیبانی ویژه ما برخوردار هستند.


محتوای رویایی

۱- در مقالات وبسایت محتوا۲۰ بخش های متعددی در زمینه آموزش و خودکفایی در تولید محتوا موجود است.شما می توانید از طریق لینک های این مطلب به موضوعات مورد علاقه تان دسترسی داشته و در مورد آن ها اطلاعات کسب کنید.

۲- در صورتی که شما (با توجه به نکات ذکر شده بالا) تصمیم دارید و ترجیح می دهید: برای محتوا۲۰ سفارش تولیدمحتوا ارسال کنید، بسیار خوشحال خواهیم شد اگر بتوانیم سهمی در برپا کردن خانه رویاهای شما که همان پایه گذاری و یا ارتقاء کسب و کار یا خدمات شماست، داشته باشیم.

مدير وب سايت - دانش آموخته علوم ارتباطات-روزنامه نگاري از دانشگاه آزاد مركز - داراي سابقه فعاليت در زمينه هاي متعدد مطبوعاتي - توليدات محتوايي - كارشناس رسانه نوشتاري - وبمستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0