فرمول موفقیت در کمپین تولید محتوا

By | Published | ۳ دیدگاه

فرمول موفقیت در تولید محتوا

فرمول موفقیت در تولید محتوا  چکیده ای از امکانات و راهکارها و تکنیک های  موجود برای تولید محتوای با کیفیت و کاربردی است.این مطلب جامع زمینه ها و رویکردهای مناسب برای تولید و به کارگیری  محتوای جذاب را به شما نشان می دهد.ما این مقاله را در فصل ها و آیتم های مختلف طبقه بندی و ارائه کرده ایم.

عناوین مطلب

عناوین اصلی مطلب:

راهکارهای عملی برای شروع پروسه تولید محتوا

فرا گیری – آموزش – اقدام

نیاز همگانی به تولید محتوا

چالش تولید محتوا

تولید محتوا وظیفه همیشگی ما

آمادگی لازم را کسب کنید

• تجربه محتوا۲۰

سفارش تولید محتوا

رفتار شناسی کاربر

نمونه هایی از پیام های کاربران

چه محتوایی نیازتان را بر طرف می کند؟

تکلیفتان را روشن کنید

امکان بازنگری وجود دارد

راهکار شما برای تولید محتوا چیست؟

مراجعه به مطالب آموزشی تولید محتوا

• توصیه ها برای ارسال سفارش محتوا

درخواست باید گویا باشد

با مطالعه سفارش دهید

اطلاعات مناسب داشته باشید

• انواع قالب ها و نیاز وبمستر ها

برخی از قالب های حرفه ای تولید محتوا در رسانه

برون سپاری تولید محتوا

فرمول موفقیت در دستان شماست

 

 • رسانه همگانی در اختیار همه

 • تولید محتوای ارزشمند

 • از محتوا نویس چه بخواهیم؟

 • سخن پایانی

فرمول موفقیت ما

فرمول موفقیت و در اختیار داشتن اون آرزوی همه آدم های دنیاست.تا اینجا هیچ اشکالی در کار نیست. هر رشد و پیشرفتی ابتدا در فکر ، خیال و رویاهای ما شکل می گیره تا سرانجام صورت واقع پیدا کنه.

اما حالا اوضاع و احوال جوری شده که بعضی ها فکر می کنند فقط با تجسم  موفقیت هم می شه، موفق شد!

بی درد سر پولدار شو

بی درد سر پولدار شو !

به نظر میاد نوع و حجم تبلیغات در رسانه ها، بخصوص در فضای مجازی، به شکلیه که این باور و یا حداقل وسوسه رو تو ذهن خیلی ها میندازه که می شه به سرعت و بی هزینه پولدار شد، یا به اون خواسته ها و اهداف مورد نظر دست پیدا کرد.

راستش من خودم شخصاً با  این قواعد و فرمول های ذهنی و قوانین موفقیت، و  یا کسانی که در زمینه های رشد و توسعه فردی تدریس و سخنرانی می کنند یا کتاب و جزوه نشر می دن مشکل که ندارم هیچ، خیلی هم به این دسته از مباحث  علاقه مندم.

اما موضوعی که فکر می کنم باید به اون توجه داشت، اینه که ما نباید منفعل باشیم و خودمون رو دربست تسلیم محتوای کتاب،جزوه و یا فایل صوتی و ویدیو کنیم.

باید در نظر داشته باشیم که انتشار این نوع محتوا در درجه اول با الویت ها و اهداف تجاری مثل: فروش، تبلیغ و خلاصه جلب نظر حداکثری صورت می گیره.

تبلیغات تجاری

تکنیک تبلیغ کننده اینه که  دسترسی به هدف رو سهل الوصول، و رسیدن به اون رو نه تنها در دسترس، بلکه درست در یک قدمی ما نشون بده.

نکته مهم دیگه ای که جلب توجه می کنه این که: بعضی  از کسانی که صاحب تریبون هستند و رسانه پر مخاطبی هم در اختیار دارند، الزاماً  تخصص و شایستگی اخلاقی لازم برای این کار رو ندارند.

تمرکز تبلیغاتچی بر برآیند کار

شعار :  به هدف بزن ⊕

تو این جور پروژه ها، اگر چه از لزوم تلاش و برنامه هم صحبت می شه، ولی بیشترین تمرکز روی دستاورد نهایی و تاکید شدید روی آسان نشان دادن پروسه رسیدن به هدف است.

هوشمندانه عمل کنیم

حالا ما هم باید کمی هوشمندانه تر عمل کنیم و ضمن بهره بردن از کلیت محتوا و نکات قابل بهره برداری آن، بدانیم که این نوشته ها لزوماً مقالات علمی و آکادمیک نیستند. 

نویسندگان آنها در درجه اول به رشد و توسعه فرایند های هدف گذاری شده، با رنگ و بوی بشدت سود مدارانه ،تجاری و رقابت بین خودشان فکر می کنند.

در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی این جور محتوا های تبلیغاتی به شدت جریان دارد، رشد می کند و البته برای منتشر کننده اش سود می آورد.

در ضمن باید در نظر داشته باشیم که این اقتضای زمان، و دلیل آن توسعه رسانه و میل طبیعی همگان برای  ایجاد ارتباط و اثر گذاری بر دیگران است.

ارتباط انواع و اقسام دارد که نوعی از آن هم ارتباط در جهت بازاریابی، فروش،  معرفی کسب و کار و غیره است.

شرایط اینطور ایجاب می کند:

امروزه شرایط و اوضاع اجتماعی به نحوی است که خیلی ها خواسته و یا ناخواسته به فعالیت در فضای مجازی و فعالیت تجاری با استفاده از پلتفرم های نوین و رسانه های ارتباط همگانی مثل وبلاگ، وبسایت و شبکه های اجتماعی روی آورده اند.

تا اینجا مشکلی نیست. این ها وسایلی هستند که در عمل امکان برقراری ارتباط با جوامع مختلف را به ما می دهند.

موضوع این است که :

خیلی ها بدون اینکه آشنایی نسبی و حداقلی با نحوه کاربری این پلتفرم ها و روابط حاکم بر آن داشته باشند، در همان بدو ورود شیدای تبلیغات اغوا کننده موجود در آن شده، دستهایشان را به علامت تسلیم بالا برده و گوش به فرمان فرستنده پیام می شوند.

مثلا در حوزه فعالیت سایت های مارکتینگ و محتوا اگر مثال بزنم این که:

— با خرید دامنه و تهیه هاست کسب و کار و زندگی تان از این رو به آن رو خواهد شد.

— یا مثلاً با داشتن وبسایت و کانال تلگرامی دیگر همه چیز بر وفق مراد شما می شود.

— یا اگر این دوره مجازی را طی کنید مشتریان شما چندین برابر خواهد شد.

— با تولید محتوا آینده کسب و کارتان را تضمین می کنید.

— فقط کافیست محتوا تولید کنید تا سیل مشتریان به سمت شما هجوم بیاورند.

— با تهیه و خرید این آموزش ها همه فوت فن های کارتان را یاد می گیرید. ما به عنوان کسی که این مسیر را طی کرده ایم و موفق هستیم، به شما توصیه می کنیم. و…

ایجاد جو سطحی نگرانه

نوع تبلیغات و روابط حاکم به شکلی است که سطحی نگری و اغواگری را ترویج می دهد و همه را برای رسیدن به موفقیت ناچار به گذر از دروازه های منفعت طلبی( شاید واژه های مناسب تر دیگری هم می شود به کاربرد که احتیاط کردم و نگفتم!) می کند.

روی دیگر سکه را هم ببین

تبلیغاتچی بدون اینکه شما را با چارچوب های حقیقی و ساز و کار واقعی حاکم در زمینه مورد تبلیغ ببرد تا شما به صورت منصفانه بر شرایط و ضوابط اشراف پیدا کنید، فقط و فقط به در باغ سبز اشاره دارد و در این پروسه اصلاً مجال نمی دهد که به مشکلات احتمالی فکر کنید.

میل به پذیرش تبلیغات

همه مطالبی که گفته شد موضوعاتی بود که شما در زندگی روزمره با آن سر و کار دارید و آشنا هستید.

قصد من هم روشنگری یا برملا کردن اسرار و پرده برداشتن از حقایق نیست. هدفم این است که بگویم:

همه ما در معرض تبلیغات هستیم. اگر تبلیغ کننده توانا باشد، احیاناً خواهد توانست روی نظر و عقیده ما تاثیر بگذارد، حتی اگر با ما روراست نبوده باشد.

راهکارهای عملی برای شروع پروسه تولید محتوا

ارائه راهکار عملی برای شروع تولید محتوا

فراگیری / آموزش /اقدام

فضای مجازی کنش ها، واکنش ها و ساز و کار خاص خودش را دارد. خوب یا بد، واقعیت رایج و جاری حال حاضر همین است.

اگر قصد ما این جا بودن و ماندن است، باید اسباب و مقدمات کار را فراهم کنیم. اول باید وقت بگذاریم. برای آشنایی با قواعد حاکم تلاش کنیم.

حتی اگر خیلی هم مستعد و زبر و زرنگ باشیم باز هم نیازمند یادگیری و آموختن مقدمات هستیم.

اگر مایلید مطلب کاملتری را تحت همین عنوان بخوانید :

تولید محتوای گام به گام-۱                                                                                                                            

نیاز همگانی به تولید محتوا

از آنجا که تمام مشاغل از همان ابتدا برای معرفی و ارتقاء کسب و کار نیازمند تولید محتوا هستند، شاید دور از واقعیت نباشد اگر بگوییم که تولید محتوا برای رسانه  اصلی ترین عنصر موفقیت ساز برای کسب و کارها و خدمات آنلاین به شمار می آید.

 حتماً محتوایی باید در کار باشد تا به عنوان ابزار از آن برای معرفی کردن و ایجاد ارتباط با مخاطبان و مشتریان استفاده کنیم.

بدون محتوا ارتباط با مشتری، معرفی خدمات و محصولات و خلاصه آنچه در نظر گرفته ایم و برنامه اش را ریخته ایم بی معنی می شود.

بدون ارتباط فعل و انفعالی هم نیست.اگر رسانه را ظرف در نظر بگیریم، محتوایی که تولید می کنیم هم به مثابه غذایی است که داخلش ریخته می شود.

می توانیم بگوییم همانقدر که با دیدن ظرف، غذا را تصور می کنیم، با پیش آمدن موضوع رسانه، باید محتوا به ذهنمان خطور کند.

در این زمینه مطلب جامع تری بخوانید:

تولید محتوای گام به گام-۲                                                                                                                            

چالش تولید محتوا

بعد از دایر کردن وبسایت، وبلاگ، شبکه اجتماعی یا هر رسانه دیگر، نوبت تولید محتوا می شود. من تحقیق میدانی خاصی در این زمینه نکرده ام،اما بصورت تجربی می توانم بگویم تعداد قابل توجهی از دارندگان وبسایت، تا این مرحله(بالا آمدن وبسایت)اصلاً در مورد تولید محتوا فکر هم نکرده اند.

منظورم این است که تولید محتوا را به عنوان یک ابزار و خمیر مایه اصلی موفقیت و زبان گویای کسب و کار و خدماتشان جدی نگرفته اند.

در وبسایت مطلب بلندتری در همین ارتباط وجود دارد:

تولید محتوای گام به گام-۳                                                                                                                                

تولید محتوا وظیفه همیشگی ما

امکان برقراری و برپایی رسانه شما یک شبه فراهم می شود. البته این به نظر من خیلی جذاب و مهم است که ما امکانی برای ارتباط داشتن با همگان را به دست می آوریم.

  • اما برنامه ما برای تغذیه و خوراک آن که محتوا باشد چیست؟
  • مگر رسانه به خودی خود برای ما ثروت و موفقیت تولید می کند؟

حالا که دیگر انحصار و رانت رسانه ای هم تا حدودی از میان رفته و همه می توانند صاحب رسانه باشند.(غیر از رادیو و تلویزیون)

وبسایت شما بنابر تبلیغات و واقعیت های میدانی یک شبه می تواند جان بگیرد.اما این تازه ابتدای راه است. از این جا به بعد شما مسئول رسانه ای هستید که متولد شده. رسانه هم نیازهایی دارد.مراقبت ها و سرکشی دائمی را طلب می کند و …

مطلبی با همین عنوان را در وبسایت بخوانید:

تولید محتوای گام به گام-۴     

آمادگی لازم را کسب کنید

برای شروع تولید محتوا آماده شوید

فرمول موفقیت دو سر دارد. بعضی ها به سرعت شیفته و جذب وعده ها و آینده ای که برای ما ترسیم می کند و وعده اش را می دهد می شوند و بی مقدمه و بدون بررسی های لازم روانه میدان می گردند!

در مقابل بعضی ها با دقت نظر و بررسی لازم و کافی پیش می روند.این گروه ضمن نظر داشتن به مزیت ها و امکانات، مشکلات ، تنگناها و واقعیت ها را دریافته و پیشاپیش برای عبور از آنها برنامه ریزی می کنند.

به یاد داشته باشیم: اتخاذ تمهیدات و ارائه راهکار بخش جدایی ناپذیر هر حرکت کارآفرینانه به شمار می رود.

علاقه مندان کارآفرینی بخوانند:

پیش نیاز ها و مقدمات کارآفرینی

تجربه محتوا۲۰

محتوا20- تولید محتوا

ما در وبسایت محتوا۲۰ در زمینه آموزش ،تولید محتوا ، رسانه و محتوای کارآفرین فعالیت داریم و مطلب منتشر می کنیم.

درخواست هایی که از سوی کاربران به ما ارسال می شود از طیف های گوناگون و کسب و کارهایی از طیف های مختلف است.

بخشی از درخواست ها مشخص و دقیق است و از ما انجام خدمت خاصی را طلب می کند، یا سوال و مشورتی را درخواست می کند.

اما به نظر می رسد قسمت قابل توجهی از کاربران هم اصلاً در باغ نیستند!!!. حداقل برداشت من از مضمون بعضی درخواست ها این است که آنها تولید محتوا را بخش جانبی یا اختیاری سرویس وبسایت، و محتوا نویس را آگاه به همه امور و مسئول تشخیص و رافع تمام مشکلات می دانند.

سفارش تولید محتوا

تولید محتوای مناسب

ما برای کانالیزه شدن و ارتباط آسان با مخاطبان صفحه ای با نام سفارش محتوا در وبسایت جایگذاری کرده ایم.

در این صفحه سعی شده تا توضیحات مناسبی در مورد تعریف محتوا، نحوه تولید، کاربردهای تولید محتوا ارسال درخواست از سوی کاربران و نیز محدوده فعالیت و شیوه پذیرش سفارش از طرف محتوا۲۰ به کاربران داده شود.

با این وجود در صد زیادی از مخاطبان توجهی به آن نشان نمی دهند و می خواهند بدون مقدمه و بصورت تلگرافی و در چند کلمه موضوع را مطرح کنند.

قبل از ارسال درخواست حتماً بخوانید:                                                                            

سفارش محتوا

رفتارشناسی کاربر

این قسمت شیوه برخورد بخشی از سفارش دهندگان  محتوا به شمار می آید

 این موضوعاتی که تا حالا مطرح کردم برای بحث ما حکم مقدمه رو داره. قضیه مهمی که داستان رو برای دو طرف سفارش دهنده و سفارش گیرنده محتوا بغرنج و پیچیده می کنه، اینه که  قسمت اعظمی از مدیران و گردانندگان وبسایت ها شناخت و آشنایی درستی با الزامات و نیازهای راهی که در پیش گرفته اند،ندارند.

برای مثال می تونم به نمونه هایی از پیام هایی که کاربران به ما ارسال می کنند اشاره کنم. در پایین چند پیام پر تکرار رو نوشتم.

نمونه هایی از پیام های پر تکرار کاربران :

  • نیاز به تولید محتوا دارم
  • می خواهم محتوا تولید کنم
  • برای تولید محتوا پیام دادم
  • در مورد تولید محتوا توضیح دهید
  • وبسایتم نیاز به تولید محتوا دارد !

توجه کنید! با وجود توضیحاتی که در قالب نوشته به کاربر ارائه می دهیم، باز هم درخواست و سفارش معمولاً گنگ و نامفهوم برای ما ارسال می شود.

 ناچاریم در جواب، از کاربر بخواهیم که نیازش را دقیق تر مطرح کند. بگوید چه محتوایی می خواهد.آخر محتوا قالب ها و شکل های متعدد و متنوعی دارد.

از سفارش دهنده می خواهیم تا در چند سطر به صورت مختصر و مفید بگوید چه محتوایی و برای چه کاری می خواهد.

در مرحله بعد می خواهیم که به جای پیام کوتاه ، درخواست خود را به صورت قابل استفاده و از طریق فرم تماس ارسال کنند.

واضح است که ما تنها  با توضیحات دقیق سفارش دهنده می توانیم، برداشت و تشخیص مناسبی از شرایط و نیاز محتوایی او داشته باشیم.

چه محتوایی نیاز شما را برطرف می کند؟

وقتی از ارسال کننده درخواست می خواهی که به شکل دقیقی بگوید که چه محتوایی و در چه قالبی نیازش را پاسخ می هد، انگار تازه او را به تردید و تفکر وا داشته ای!

بعضی ها در این مرحله دچار شوک می شوند و می روند، اما ممکن است، یکی دو هفته دیگر که باز از همان مجاری پیام بفرستند:

برای ارتقاء سئو وبسایت محتوا نیاز دارم!

تکلیفتان را روشن کنید

به نظر می رسد  همه کسانی که به نوعی با ما ارتباط برقرار می کنند، به درجات مختلف به این نتیجه رسیده اند که برای پیشبرد برنامه هایشان  حتماً نیاز به تولید محتوا دارند.

اما اکثریت آنها استراتژی روشن و راهکاری مدبرانه در جهت تهیه خوراک برای محتوای رسانه تحت مدیریتشان ندارند.

واقعاً نمی دانند که چه کار باید کنند. می خواهم بگویم در این مورد تا حدود زیادی تردید ها و نگرانی شان را درک می کنم.

امکان بازنگری وجود دارد

وبسایتی برپا شده، امید و انگیزه ای به آن تزریق شده. هزینه هایی صورت گرفته، و از همه مهمتر وقت گرانبها در پای کار سرمایه شده است.

فرمول های موفقیت بازاری و کلیشه ای  برای قسمت هایی که تلاش و تدبیر می طلبد، دستورات  کلی و معمولاً نا کارآمد ارائه می کند.

مطابق فرمول موفقیت امید این بوده که شرایط کسب و کار بعد از راه اندازی وبسایت به سرعت تغییر کند اما شرایط به گونه دلخواه پیش نرفته!

البته امکان بازنگری و تصحیح مسیر همیشه وجود دارد.اگر فرض را بر بگیریم که هدف اصلی را شناخته اید و می دانید که چه کار می خواهید بکنید، حالا موقع آن است تا در صورت لزوم  در استراتژی کارتان بازنگری داشته باشید.

برای برطرف کردن نقایص و کاستی ها تصمیم درست بگیرید،تکلیفتان را با شرایط و واقعیت های موجود روشن کنید.

  • پیام شما برای مخاطبان و مشتریانتان چیست؟ 
  • چطور می توان با ابزار رسانه ای به بهترین شکل این پیام را در قالب محتوا به مخاطب منتقل کرد؟
  • برای رسیدن به هدف از کدام ابزارها می توانم سود ببریم؟

حالا اگر این سوالات به صورت تخصصی و ویژه در زمینه تولید محتوا باشد چه راهکارها و تصمیماتی باید در این زمینه اتخاذ کنیم؟ به عبارت دیگر تکلیف ما در قبال مقوله تولید محتوا چه می تواند باشد؟

راهکار شما برای تولید محتوا چیست؟

  • هر رسانه نیاز به محتوا دارد.
  • تولید محتوای مناسب زمانبر است.
  • محتوای با کیفیت هزینه دارد.

اگر شما وقت،استعداد و علاقه لازم را دارید، می توانید خودتان تولید کننده محتوای رسانه تان باشید . رسانه هایی مثل وبلاگ، وبسایت و شبکه اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک و مانند این ها.

 

 

اگر شما زمان کافی و یا علاقه چندانی به این که شخصاً کار تولید محتوا را انجام دهید ندارید، می توانید آن را به شرکت ها و کسانی که به صورت  حرفه ای این کار را انجام می دهند، واگذار   کنید. 

                                          

اگر شما زمان کافی و یا علاقه چندانی به این که شخصاً کار تولید محتوا را انجام دهید ندارید، می توانید آن را به شرکت ها و کسانی که به صورت حرفه ای این کار را انجام می دهند، واگذار کنید.

content creation

مراجعه به مطالب آموزشی تولید محتوا

کسانی که تصمیم گرفته اند محتوا تولید کنند، می توانند به مطالب آموزشی عمومی و نکات تخصصی که در مورد رسانه های مختلف در فضای وب منتشر شده و می شود مراجعه کنند.

ارزش دارد که زمانی را صرف کنید و مطالب مرتبط، همینطور وبسایت های آموزشی تولید محتوا را پیدا کنید. این مطالب همیشه به درد کارتان خواهد خورد.

 

 

ارزش دارد که زمانی را صرف کنید و مطالب، همینطور وبسایت های آموزشی تولید محتوا را پیدا کنید. این مطالب همیشه به درد کارتان می خورد.    

                          

 

ما در وبسایت محتوا۲۰ مطالب متعدد و مفصلی در مقوله های مختلف تولید محتوا تالیف و منتشر کرده ایم.

توجه:

حتی اگر خیلی به این که راساً محتوا تولید کنید مایل نیستید، خواندن این مطالب شما را در تعیین استراتژی محتوای رسانه تحت مدیریت تان  و نیز راهبری آن یاری خواهد کرد.

توصیه برای ارسال سفارش محتوا

اگر شما تصمیم به سفارش محتوا گرفته اید باید بدانید و در نظر داشته باشید که:

درخواست شما باید گویا باشد

برای این کار ابتدا باید در مورد محتوا ، انواع و اقسام آن اطلاعات کسب کنید.چیزی که مد نظرتان است به محتوا نویس انتقال دهید. در غیر این صورت خروجی کار دردی را از شما دوا نخواهد کرد.

با مطالعه قبلی سفارش دهید

شما باید بدانید که دقیقاً چه می خواهید و محتوایی که تولید می شود قرار است چه کارکردی برایتان داشته باشد.

اطلاعات مناسب داشته باشید

برای تولید محتوای با کیفیت، نویسنده نیاز به دریافت اطلاعات از جانب شما دارد. در این صورت می شود توقع داشت تا محصول تولید شده برای رفع مشکلات و نیاز ها درست طراحی شود.

به همین خاطر برای مشاوره و تبادل نظر با تولید کننده محتوایتان باید تا حدی در این زمینه ها اطلاعات کسب کنید.

انواع قالب های محتوا و نیاز وبمستر ها

باید گفت که نیازهای محتوایی برای رسانه ها و انواع مختلف کسب و کار و فعالیت، متفاوت است.به عنوان مثال وبسایت های ایستا ( استاتیک) نیاز کمتری به بارگذاری محتوا دارند.برای مثال می شود به وبسایت یک شخص حقیقی مثل یک پزشک اشاره کرد که برای معرفی خدمات و ساعت های ملاقات و سرویس دهی و فعال است.

در نقطه مقابل وبسایت های پویا ( دینامیک) که به دلیل ماهیتشان خوراک بیشتری را طلب می کنند،باید به شکل روزمره بروزرسانی و بهینه سازی شوند.

برای نمونه خیلی بارز می شود به وبسایت های خبری اشاره کرد که نیازمند بروزرسانی های پی در پی و لحظه ای هستند.یکی شان سایت خبرگزاری ایسنا 

برخی از قالب های حرفه ای تولید محتوا در رسانه از این قرارند:

  • خبر
  • گفت و گو (مصاحبه)
  • گزارش
  • رپورتاژآگهی
  • شرح عکس
  • گزارش خبری
  • مقاله
  • اینفوگرافیک
  • فایل صوتی/ ویدیو/ آلبوم تصویری

برون سپاری تولید محتوا

اگر وقت کافی ندارید،وضع مالی مناسبی دارید و یا اصلاً حال و حوصله درگیر شدن در پروسه تولید محتوا را در خود نمی بینید، شاید برون سپاری بتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

توجه کنید:

     برای شناسایی بهترین گزینه ها برای تولید محتواشاید لازم باشد                                                سری به وبسایت های آنها بزنید.

می توانید وبسایت ها و یا افراد مناسب را شناسایی کنید و با آنها وارد مذاکره شوید. شاید برای شناسایی بهترین گزینه ها و تولید کنندگانی که نظر شما را جلب کنند و مطابق سلیقه شما تولید کنند، لازم باشد در ابتدا سری به وبسایت آنها بزنید تا از نزدیک سبک و سیاق کارشان را بررسی کنید.

فرمول موفقیت در دستان شماست

فرمول موفقیت همه ما، چه در فضای مجازی و چه در عالم واقع و حقیقی باید چیزی فراتر از وعده و وعید های بی پشتوانه باشد. شاید جوانتر ها که انرژی و میل موفقیت در آنها بیشتر و در مقابل تجربه شان کمتر است بیشتر مصداق و مخاطب پیام این مطلب باشند. اما همه ما به درجاتی نیازمند آمادگی برای تصمیم گیری و مواجه شدن با شرایط جدید و اتخاذ تدابیر برای حل و فصل مشکلات هستیم.

رسانه همگانی در اختیار همه

دسترسی همگانی به رسانه دریچه ای جدید و امکانی نو و بسیار قدرتمند برای توسعه کسب و کار ، خدمات، ارتباط، سخن پراکنی و تولید محتواست.اما باید گفت که در خوشبینانه ترین شرایط، این تنها ابزاری است که به عنوان ظرف حامل تدابیر و پیام های شما جهت ارسال به مخاطب هدف در اختیار شماست.

تولید محتوای ارزشمند

تولید محتوا،سئو ، بازاریابی محتوا، تبلیغ نویسی، مارکتینگ، کلاسهای کاربردی تنها زمانی می تواند موثر و راهگشا باشد که ما اولاً چیز ارزشمندی را عرضه کنیم. دوم اینکه با فراگیری و آموزش، اصول بهره بردن و مدیریت رسانه را بیاموزیم.

از محتوا نویس چه بخواهیم؟

اگر شما قصد دارید به صورت موردی سفارش تولید محتوا بدهید در نظر داشته باشید که محتوا نویس در بهترین شرایط می تواند کسی باشد که خواسته و نیاز شما را در قالب کلمات مناسب به بهترین شکل و منسجم ترین حالت تنظیم کند تا برای ارسال به مخاطب آماده شود.

کسی که خودش هم نمی داند برنامه کاری اش چیست، بر اساس کدام منطق می تواند از نویسنده محتوا بخواهد که چیزی از آستینش در آورد که فروش و بازدید کنندگانش را یکباره چندین برابر کند؟

محتوا نویس در بهترین شرایط می تواند کسی باشد که خواسته و نیاز شما را در قالب کلمات مناسب به بهترین شکل و منسجم ترین حالت تنظیم کند تا برای ارسال به مخاطب آماده شود.                      

سخن پایانی

معمولاً هیچ کس آنقدر توانایی و وقت ندارد که بتواند مشکلات ندانسته دیگران را حل کند. اگر شما از حل مشکلتان عاجز شوید، چه انتظاری از دیگران دارید؟

آنها تنها می توانند با شما همکاری کنند. در حیطه تخصص و تجربه کاریشان به شما مشاوره دهند. اما شرط اساسی این است که شما به عنوان کارفرما چارچوب های کار را بدانید.

فرقی نمی کند که کارآفرین باشی، تاجر ، کاسب،صنعتگر یا… ابزار یا افراد زمانی به کمک و کار ما می آیند که به بینش و روشی رسیده باشیم.

فرمول موفقیت واقعی خود ما هستیم. آنچه در اطراف ماست و امکانات رسیدن به هدف است با مساعد شدن شرایط رخ نشان خواهد داد.

لطفاً نقطه نظرات خود را در مورد این مطلب به ما انتقال دهید تا در زمان ویرایش مد نظرمان باشد

سپاس از همراهی شما دوست گرامی

مدير وب سايت - دانش آموخته علوم ارتباطات-روزنامه نگاري از دانشگاه آزاد مركز - داراي سابقه فعاليت در زمينه هاي متعدد مطبوعاتي - توليدات محتوايي - كارشناس رسانه نوشتاري - وبمستر

۳ Responses

  1. جمال عباسپور گفت:

    مطلب واقعن جامع و خوبیه،نمی خواهم بگم خفنه!!!چکیده تولید محتوا رو آوردید.
    یک بار خوندم بازم بهش بر می گردم. راستی خبرنامه رو هم جدی بگیرید.

  2. خالقی گفت:

    سلام
    ممنون به خاطر مطلب کامل و جامعی که کار کردین. خواستم تشکر کنم. لطفا از این نوع مطالب بیشتر تو وبسایت بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 18 =

Shopping cart
There are no products in the cart!
Continue shopping
0