تولید محتوای سفارشی
برای تولید و انتشار محتوای با کیفیت با شما همکاری می کنیم.محتوا۲۰ متخصص تولیدات محتوا در قالب رپورتاژآگهی- مصاحبه- گزارش- تولید پاورپوینت های سفارشی- مقالات- گزارش های تصویری- معرفی محصول(شامل مطلب و شرح تصویر)- پست وبلاگ و محتوای متنی می باشد.
مراحل ارسال سفارش تولید محتوا در قالب متن (نوشتاری)
۱ ... ارسال درخواست
مرحله اول: شروع کار با اعلام نیاز از سوی مشتری است. آسانترین راه پر کردن فرم سفارش تولید محتواست. بعد از دریافت سفارش با شما در ارتباط خواهیم بود.
۲... تولید محتوا
مرحله دوم: پروسه تولید محتوا با توجه به نوع و قالبی که نیاز مشتری را برآورده کند انجام می شود.ما بلافاصله کار را استارت می زنیم اما بدیهی است که حجم کار هم، در زمان به سرانجام رسیدن آن موثر است.
۳... پشتیبانی
مرحله سوم: این بخش بعد از تحویل کار به مشتری شروع می شود. احتمال کم و کاستی، تداخل، ایرادات ، ناهماهنگی هم در کار به عنوان بخشی از پروسه تولید محتوا وجود دارد.برای جلب رضایت مشتری پشتیبانی ما ابدی است.
محتوا۲۰:
آموزشگاه تولید محتوا
محتوای وبسایت همانطور که از نام آن بر میاید انباشته از مطالب تالیف شده در زمینه های مختلف تولید محتواست. با حضور در وبسایت و همراهی با mohtava20.ir می توانید دانش خود را بروز نگه داشته و بصورت مرتب افزایش دهید
کارگروه ویژه:
محتوای دانش آموز
در وبسایت دسته جدیدی را با عنوان محتوای دانش آموزش تعریف کرده ایم . ضمن تولید و انتشار مطالب کاربردی و مفید، در بخش پذیرش و تولید سفارشات محتوایی این دسته از عزیزان هم فعالیت می کنیم.
طراحی پاورپوینت های سفارشی
بخش طراحی و تولید پاورپوینت در قالب های متنوع و سفارشی یکی دیگر از خدمات محتوا ۲۰ به کاربران وبسایت است.با توجه به نیاز کاربران به خصوص بخش های جوان تر(عموما دانش آموز یا دانشجو) که برای کارهای ارائه ، کنفرانس، کار کلاسی یا هر شکل فعالیت علمی تجاری و کارآفرینانه نیاز به در اختیار داشتن طرح – برنامه و یا محتوا در قالب پاورپوینت را دارند، ما در این بخش ضمن دریافت سفارش پیشنهادات و نظرات خود را با علاقه مندان در میان می گذاریم.
انتشار نمونه کار در وبسایت
علاوه بر پست های سایت، نمونه کارهایی از رپورتاژآگهی، گزارش، رپورتاژ های تصویری،خبر، گزارش های نمایشگاهی شرح عکس، توضیحات برای محصولات فروشگاهی ، مصاحبه، یادداشت مطبوعاتی و مقاله را در محتوا۲۰ انتشار داده ایم.
پس باید علاوه بر مطالب آموزش و آشنایی با مقوله تولید محتوا می توانید با مراجعه به بخش های مختلف و بررسی نمونه کارها، در مورد قالب و شکلی از تولید محتوا که اهداف و خواسته شما را به بهترین شکل ممکن بر آورده می کند هم تصمیم گیری کنید.
طراحی وبسایت
طراحی و راه اندازی انواع وب سایت در قالب های فروشگاهی،آموزشی ، کسب و کار، و وبلاگ را در تعامل مستقیم با سفارش دهندگان انجام می دهیم.
شیوه کار : بعد از دریافت سفارش کار از مشتری، ارتباط با شخص یا سازمان سفارش دهنده برقرار می شود:
۱- نقطه نظرات شنیده و نیازهای کارفرما برآورد می گردد.
۲- مشاوره ها و پیشنهادات لازم ارائه می شود.
۳- مرحله به مرحله با سفارش دهنده هماهنگی می کنیم.
۴- محصول تولید شده در اختیار مشتری قرار گرفته و بررسی مجدد صورت می گیرد.
۵- پشتیبانی از مشتری و تضمین کیفیت تولیدات را وظیفه همیشگی خود می دانیم.
mohtava20
فرمول موفقیت محتوا
برای تولید محتوای حرفه ای با کیفیت و جذاب همراه باشیم
۱- ارزان بودن
تولید متن برای رسانه جزو ارزانترین شکل های تولید محتوا به حساب میاد.از آنجا که تولید محتوای مبتنی بر متن با حداقلی ترین امکانات سخت افزاری قابل انجام هست، بالطبع فرآیند تولید محتوا در این قالب هم نسبت به بقیه اشکال ارزان تر تمام خواهد شد.
۲- در دسترس بودن
روشنه که برای تولید محتوایی که محوریت اصلیش، کلمات به کار رفته تو اونه، ابزار کار می تونه قلم،نوشتن و تایپ کردن باشه. من گمان می کنم که این سهل الوصول ترین شکل برای تولید محتوا برای کار رسانه ای محسوب بشه.
۳- ساده بودن
از نظر ساختار می تونیم بگیم نوشتن متن ساده ترین شکل تولید محتواست که هم برای ما کار انجام میده و در ضمن نیازی هم برای به کار بردن پیچیدگی های احتمالی مانند دیگر شکل های تولید محتوا ایجاد نمی کنه.
۴- مرتبط ساختن
وقتی ما محتوا رو در چارچوب متن ایجاد کردیم به تدریج و با مرور زمان ( فرضمان نوشته های منسجم هم راستا و با کیفیت است) می توانیم ادعا کنیم که دانشنامه ای در اختیار مخاطبمان گذاشته ایم.
با لینک داده این متون و مرتبط ساختن آنها با یکدیگر می توانیم در بین صفحه ها و مطالب پیوند های اصولی برقرار کنیم و کاربر رسانه خود را به مطلب یا مطالبی که مورد نیازش باشد ارجاع دهیم.
۵- ماندگاری متن
وقتی شما متنی را نوشتید و سپس در رسانه تان بار گذاری و منتشر کردید،برای اینکه امیدوار باشید محتوای تولیدی تان جاودان خواهد ماند حداقل بیشتر سایر اقسام و ورژن های تولید محتوا مثل صدا و تصویر است.
متن شما بواسطه خصوصیات تکنولوژی مثل حجم کم و به نسبت پایین تر و امکانات ذخیره سازی فضای دیجیتال در فاصله کمی بعد از انتشار در جای آن ذخیره خواهد شد.
۵- تبادل تجربیات
اگر شما محتوای ارزشمندی تولید می کنید.آسانترین راه و اصولی ترین روش برای به اشتراک گذاشتنش با دیگر کسانی که در زمینه هایی مشابه شما فعالند و همینطور در مقابل برای استفاده از تجربیات و دانش آنها، بهترین وسیله تبادل، تولید متن و انتقال محتوا در این قالب ارتباطی است.
۷- قابلیت استناد
از هزاران سال پیش تا الان اسناد را می نویسند،به آن استناد می کنند، قرارداد می بندند، تفاهم نامه امضاء می کنند، قول و قرار می گذارند.
بعنوان مثال توی بنگاه برای قرارداد اجاره یا خرید خانه اون رو می نویسن.تا حالا شده که قرارداد رو فیلمبرداری کنند؟ دلیل این رویکرد هم به مزیت های ذاتی نوشتن بر می گرده.(تو این مورد مثال های زیادی می شه زد و فکر کردن در موردش جالبه)
یادآوری یک نکته فنی
به خاطر داشته باشید که موتورهای جستجو مثل گوگل در درجه اول رسانه شما رو با توجه متن به کار رفته در اون آنالیز و تجزیه و تحلیل می کنن.
یعنی اگه شما ویدیو و تصویر هم تو سایت یا شبکه تون نشر بدین، موتورهای جستجو از توضیحاتی که توسط شما ارانه می شه می تونن هدف و نیت شما رو تشخیص بدن.
به عبارتی اگه شما یک ویدیو یک ساعته منتشر کنید گوگل به ۲ خط توضیح شما نظر داره و با توجه به اون ویدئو شما رو دسته بندی می کنه.