Skip to content

تولید محتوای گام به گام-۴

گام چهارم                                                                                                   ۴

تولید محتوا یک وظیفه همیشگی و دائمی است-گام4

 

همیشه باید تولید محتوا، الویت انجام آن، همچنین لزوم تداوم در کار را مد نظر داشته باشیم. برای تاکید روی موضوع و آشنایی بیشتر کاربران با اهمیت و کاربرد آن، بخش چهارم از مطالب تولید محتوای گام به گام را به بیان دلایل تاکید روی ضرورت استمرار در تولید محتوا اختصاص داده ایم.

تولید محتوا وظیفه همیشگی ما

امکان برقراری و برپایی رسانه شما یک شبه فراهم می شود. البته این به نظر من خیلی جذاب و مهم است که ما امکانی برای ارتباط داشتن با همگان را به دست می آوریم.

اما برنامه ما برای تغذیه و خوراک آن که محتوا باشد چیست؟ مگر رسانه به خودی خود برای ما ثروت و موفقیت تولید می کند؟

حالا که دیگر انحصار و رانت رسانه ای هم تا حدود زیادی از میان رفته و همه می توانند صاحب رسانه باشند (غیر از رادیو و تلویزیون).

وبسایت شما بنابر تبلیغات و شعارهای واقعی یکی دو روزه می تواند متولد شده و آماده کاربری و فعالیت باشد.

اما این تازه ابتدای راه است، از این جا به بعد شما مسئول مدیریت و نظارت بر رسانه ای هستید که بوحود آورده اید.

رسانه هم نیازهایی دارد.مراقبت ها و سرکشی دائمی را طلب می کند و برای اینکه به سرانجام و عاقبت به خیری برسد برنامه، استراتژی و از همه مهمتر محتوا می خواهد.

می گویم محتوا از همه مهمتر است، دلیل دارد و آن اینکه داشتن وبسایت، هدف، برنامه، استراتژی، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری به جای خود، ولی در نظر داشته باشید که همه این ها مقدمات شروع کار شما به شمار می رود.

محتوا و رسانه شما زبان گویای شما، خدماتی که ارائه می کنید و کسب و کارتان است.بدون تولید محتوا اهداف و استراتژی شما جریان پیدا نمی کند. ارتباط که نباشد موفقیت هم معنا پیدا نمی کند. هدف گذاری بی معنا می شود.

با تولید محتوا آن هم بصورت پیوسته ، هدفمند و پایدار می توانید در این بازار رقابتی سر بر آورید و به عنوان یک برند عرض اندام کنید!

در تمایل می توانید مقاله ای جامع پیرامون تولید محتوای فروشگاهی بخوانید:

تکنیک های تولید محتوای فروشگاهی

محتوایی موثر است که هدفمند هم باشد، مایلید در این زمینه مطلب مفید بخوانید:

محتوا نویسی هدفمند

حرف حسابتان چیست؟ می خواهید کسب و کارتان را تبلیغ کنید؟ بگویید که چه کالایی را عرضه می کنید، مزایای کالایی که تولید می کنید چیست؟ مایلید خدماتتان را به همه بشناسانید و مشتری جذب کنید؟

خب مشتری و مخاطب شما که ابتدا به ساکن اطلاعات و تصوری کاملی از کار و کسب تان ندارد. این شما هستید که با تولید محتوا باید خودتان ، کالا و خدمتتان را معرفی نمایید  و از این طریق بازاریابی کنید.

می گویید چطوری؟ شما برای این کار باید محتوای با کیفیت و هدفمند و قابل فهم را به سوی مشتری و مخاطبتان ارسال کنید.

رسانه شما هر چه که باشد اعم از وبسایت، وبلاگ یا شبکه اجتماعی مثل تلگرام، لینکدین و اینستاگرام می تواند این کار را برای تان انجام دهد.

نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که رسانه (media) تنها یک واسطه و مدیوم است ، این شما هستید که باید از ابزار رسانه مانند یک ظرف برای ریختن محتوا در درونش استفاده کنید و در این فراگرد با مخاطبانتان به بهترین شکل ارتباط برقرار کنید و حرفهایتان را به آنها برسانید.

اگر شما تصمیم گرفته اید که وارد کسب و کار دیجیتال و آنلاین شوید، بصورت بالقوه امکاناتی را برای دسترسی به مشتریان انبوه در اختیار دارید ( در کسب و کار سنتی چنین امکانی فراهم نیست) .

حالا اینکه شما از امکانات خود چطور بهره بگیرید و در رقابت با سایرین به کجا برسید به شما و توانایی تان در ادامه کار و چگونگی طی مسیر بستگی پیدا می کند.

درصد عمده ای از موفقیت بستگی به کیفیت خدمات شما ، اینکه چه نیازی را برطرف می کند و هچنین قابل رقابت بودنش دارد.

موضوعی که  این مطلب برای گفتنش تاکید دارد، این است که شما در هر حال باید بوسیله تولید محتوا، کالا و خدمات خود را معرفی تبلیغ و عرضه کنید.

موضوعی که  این مطلب برای گفتنش تاکید دارد، این است که شما در هر حال باید بوسیله تولید محتوا، کالا و خدمات خود را معرفی تبلیغ و عرضه کنید. 

در بازار رقابتی موجود شناخت مخاطب ، تکنیک های تولید محتوا ، شناخت رسانه و امکانات آن ، نحوه بازاریابی و تجزیه و تحلیل رفتار کاربران ، بازخورد محتوای تولید شده شما نزد کاربران، و بسیاری موارد دیگر در موفقیت شما که همان جلب نظر مثبت کاربران است، موثر خواهد بود.

پس شما در پروسه کسب و کار و خدمات آنلاین خود اهداف معینی را تعیین، رسانه ای را انتخاب، و در اختیار گرفته اید تا با بهترین شکل تبلیغ و گویاترین کلام ممکن محصول، کالا و خدمات خود را بوسیله رسانه ای همگانی که بوسیله خوراک محتوا تغذیه می شود را به افرادی که به شکل بالقوه بی شمارند، برسانید.

بدیهی است که برای موفقیت و رسیدن به مقصد و مقصود نهایی نیازمند حفظ ساز و کار تولید محتوا هستیم.

با تولید محتوای با کیفیت ، اختصاصی ، هدفمند گام بلندی را برای رشد و توسعه و پولسازی کسب و کارتان بر خواهید داشت.


کاربر گرامی

اگر تمایل داری تا در مورد تولید محتوا و چگونگی آن بیشتر بدانی می توانی با مراجعه به مطالب وبسایت محتوا۲۰ در ارتباط با محتوای این مطلب، اطلاعات مبسوط و کاملتری پیدا کنی.

از آنجا که محتوا ۲۰ در زمینه آموزش و تولید محتوای رسانه فعالیت می کند، با پیگری مقالات و حفظ ارتباط با ما می توانید از جدیدترین تکنیک ها و تحولات عرصه تولید محتوا با خبر، و از انتشار آخرین نوشته های ما در زمینه های مختلف تولید محتوا مطلع شوید.

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0