سفارش تولید محتوا

ما برای تولید و فراهم کردن مناسب ترین محتوا فعالیت می کنیم. شروع  پروسه تولید محتوا نیازمند  دریافت اطلاعات مناسب از جانب شماست. برگه سفارش تولید محتوا برای دریافت اطلاعات، به علاوه تشخیص نیاز سفارش دهنده در وبسایت قرار  گرفته است.ارسال فرم سفارش تولید محتوا اگر اصولی و از پیش اندیشیده شده باشد، گامی مهم و زیربنایی در پی ریزی فونداسیون و چارچوب محتوای رویایی شما خواهد بود.

تولید محتوای اختصاصی برای وبسایت - mohtava20.ir
فرم سفارش را ارسال و محتوای مورد نیاز را بصورت آنلاین دریافت کنید

سرفصل های این مطلب:

    • سفارش دهندگان محتوا

    • محتوای رویایی

    • مسیر تحقق رویای شما

    • چارچوب فعالیت محتوا۲۰

    • نحوه ارسال درخواست سفارش

    • نمونه کار رپورتاژآگهی

    • قدم اول برای سفارش محتوا

    • مراحل پیگیری از جانب ما

    • راه های ارتباط و تماس با ما

    • فرم ارسال نظرات و پیشنهادات

سفارش دهنده محتوا کیست؟

سفارش تولید محتوا توسط یک فرد حقیقی و یا حقوقی صورت می پذیرد. این شخص می تواند صاحب یک کسب و کار کوچک ، یک فرد کارخانه دار، مدیر عامل یا مسئول روابط عمومی یک شرکت خصوصی یا دولتی و حتی یک همکار و “وب مستر”(مدیر وبسایت) باشد.

با توجه به اهمیت ویژه محتوا در بازاریابی، و به تبع آن ارتقاء کسب و کارها و نیز توسعه روزافزون نسخه های فروش دیجیتال، تمایل و علاقه مندی برای ورود به این عرصه به شکل روز افزونی در حال افزایش است.

محتوای تولید شده کجا استفاده می شود؟

به طور معمول اغلب سفارش دهندگان، محتوای مورد نظرشان را برای بارگذاری در وب سایت، وبلاگ، و همچنین پورتال های تخصصی سفارش می دهند.البته محدودیت و زمینه انحصاری خاصی را برای بهره برداری از محصول نمی شود متصور شد چرا که درخواست هایی برای سفارش کارهای دانشگاهی و حتی تکالیف دانش آموزی هم دریافت می کنیم.

استدلال سفارش دهنده محتوا چیست؟

سفارش تولید محتوا و تقاضای روز افزون موجود برای آن، دلایل متعدد و در عین حال روشنی دارد. چیزی که معلوم است، این موضوع است که هدف همه متقاضیان، ایجاد ارزش افزوده برای کسب و کار و یا هر نوع خدمتی است که در حال ارائه،مشغول تدارک مقدمات و زمینه چینی ملزومات، و یا در شرف انجام آن هستند.

سفارش دهندگان گروه های متعددی را شامل می شوند:

  • افرادی که مشغله کاری دارند،
  • می خواهند کار را به متخصص بسپارند،
  • برون سپاری را مقرون به صرفه می دانند.
  • ترجیح می دهند در محدوده تخصص خود کار کنند،
  • آشنایی و علاقه مندی چندانی به این کار ندارند
  • و موارد متعدد دیگر

محتوای رویایی

۱- در مقالات وبسایت محتوا۲۰ بخش های متعددی در زمینه آموزش و خودکفایی در تولید محتوا موجود است.شما می توانید از طریق لینک های های این مطلب به موضوعات مورد علاقه تان دسترسی داشته باشید و در مورد آن ها اطلاعات کسب کنید.

۲- در صورتی که شما (با توجه به نکات ذکر شده بالا) تصمیم دارید و ترجیح می دهید برای محتوا۲۰ سفارش تولیدمحتوا ارسال کنید، بسیار خوشحال خواهیم شد اگر بتوانیم سهمی در برپا کردن خانه رویاهای شما که همان پایه گذاری و یا ارتقاء کسب و کار یا خدمات شماست، داشته باشیم.

مسیر تحقق رویای شما

نویسنده محتوای شما کسی است که برای همکاری در مسیر مورد نظرتان با شما اعلام همکاری و همراهی می کند.با نظر داشتن به این واقعیت که ساختمان مجازی شما از مواد اولیه ای به نام محتوا تشکیل شده ، اهمیت مقولاتی مثل هدفمندی محتوا،تعیین استراتژی محتوا و سایر مولفه های تولید محتوای کاربردی ضرورت خود را نشان می دهد. 

سفارش تولید محتوا برای رفع نیاز!

از آنجا که هیچ کس به اندازه خودتان به اهداف و آرمان های شما آشنایی ندارد، می توان نتیجه گرفت که خود شما بهترین برآورد کننده نیاز های محتوایی تان هستید.

از این جهت لازم است که مقدمتاً قدری راجع به موضوع بیندیشید، برنامه ریزی کرده، آیتم های اصلی و نیازهای کلی که برای رفع آن احتیاج به همکاری و یاری دهنده دارید، خوب شناسایی کنید.

می خواهم برای روشن تر شدن  موضوع یک نمونه واقعی و قابل لمس را مطرح کنم :

امیدوارم سریال “خانه های رویایی” را دنبال کرده باشید. اگر هم جوابتان منفی است اشکالی ساختمان رویای محتواندارد. مجموعه ای است که دو برادر(برادران اسکات) شاغل در کار املاک و مستغلات با توجه به نیازهای مراجعه کنندگان، اعم از درآمد و وضع مالی، سلیقه، نیاز و فاکتور هایی که برای آنان مهم است، به مراجعین مشاوره اولیه می دهند، خانه ای پیشنهاد می کنند، آن را می خرند و در ادامه، تعامل دو جانبه آنها با سفارش دهندگان پروسه چند هفته ای  بازسازی و بهینه سازی خانه را رقم می زند که سرانجام به شکل سورپرایز تحویل آنان می شود.

نمونه های درخواست از طرف کاربران:

۱- مثال:

کار ما تولید آجرهای نسوز است. اخیراً وبسایتی راه اندازی کرده ایم. می خواهیم در وب سایت پست های شاخص و با کیفیت محتوای بالا برای بازاریابی محتوا،جذب بازدید کننده و ارتقاء رتبه منتشر کنیم و ….

۲- مثال:

برای فروشگاه اینترنتی کالا نیاز به “متن” برای شرح خصوصیات کالاهای فروشگاه دارم. از آنجا که اقلام دائماً در حال تغییر هستند، زمان کافی برای مدیریت “متن” توضیحات کالاها را ندارم و…

خانه رویایی شما با محتوا ساخته می شود

۳- مثال:

 مدیر شرکتی با فعالیت در زمینه بازرگانی هستم.برای تولید رپورتاژآگهی و بارگذاری در پرتال تخصصی شرکت نیازمند مشاوره و کسب     اطلاعات هستم …

 اگر مایل باشید می توانید نمونه کار عملی از تولید رپورتاژآگهی در محتوا۲۰ را مشاهده بفرمایید:

  1. نمونه رپورتاژ آگهی

                        (ویژه مسکن- مشاوران املاک)   

در مورد نحوه تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین مطلب کامل و با کیفیت بخوانید:

تکنیک های تولید محتوای فروشگاهی       

  ۴- و مثال دیگر:

     … دانش آموز سال هشتم هستم .شما پاورپوینت هم درست می کنید؟

محتوا۲۰ : این که وظیفه شماست؟

… دوره امتحانات است. کامپیوتر و امکانات کافی نداریم. از این گذشته اگر وقتم را روی این کار بگذارم دیگر به درس خواندنم نمیرسم …

دریافت هدیه از محتوا۲۰:

برای علاقه مندان کارآفرینی و همه صاحبان کسب و کار هدیه وبژه ای داریم. شما می توانید از طریق لینک زیر فصل سوم از مجموعه پاورپوینت های کارآفرینی(سون پاور) را در زمینه  معیار های تدوین طرح کسب و کار، رایگان دریافت کنید:

هدیه محتوا۲۰

   پاورپوینت : تدوین طرح کسب و کار           

سفارش محتوا در چارچوب فعالیت محتوا 20

چارچوب  فعالیت محتوا۲۰

عمده فعالیت ما در زمینه تولید محتوای متنی در مقوله های نامبرده ذیل انجام می پذیرد:

موارد بالا عمده ترین محورهای فعالیت محتوا ۲۰ به شما می آیند. با این حال اگر شما یک سفارش یونیک و یا محور خاصی در ارتباط با تولید محتوا را در نظر دارید، و به دنبال کار ویژه ای هستید، می توانید آن را با ما در میان بگذارید.

اگر انجام سفارش و درخواست شما در حوزه تخصص و توان ما باشد، از همکاری با شما استقبال خواهیم کرد.

سفارش تولید محتوا

سفارش تولید محتوا

محتوا ۲۰ برای تولید محتوا پیشاپیش تعیین قیمت نمی کند. قیمت گذاری بر مبنای لیست یا بر پایه تعداد کلمه نداریم.اگر چه این معیارها تا حدودی می تواند نشانگر و برآوردی از وسعت و دامنه کار باشد، اما معتقدم که اساس کار باید روی تعامل و تفاهم دو جانبه و به تبع آن نیازسنجی و برآورد های واقعی و درست انجام شود.

بر همین اساس درخواست ما از همه دوستان گرامی این است که بر پایه اصول توضیح داده شده در بالا سعی کنند کم و کیف موضوع مورد نظرشان را به صورت کامل و همه جانبه به ما انتقال دهند.برای تماس و ارتباط با ما هیچ محدودیتی وجود ندارد (البته من شخصاًدر خواست کتبی را بنا به دلایلی ترجیح می دهم).

نمونه رپورتاژآگهی کسب و کار: 

ما نمونه ای از رپورتاژآگهی ویژه  کسب و کار و مشاغل را برای کاربران و مدیران واحدهای تجاری و خدماتی در وبسایت بارگذاری کرده ایم که می تواند به عنوان یک نمونه کار عملی تولید محتوا  در محتوا۲۰ شما را با سبک سیاق کار آشنا کند.

نمونه رپورتاژ آگهی - مسکن و املاک

اولین قدم برای سفارش تولید محتوا

برای دادن سفارش کافی است شمه  و کلیتی از موضوع و آنچه مورد نظرتان است را در فرم پایین قرار داده و برای ما ارسال کنید.(طرح اولیه موضوع)

مراحل پیگیری سفارش:

  1. اگر نیاز به مشاوره دارید موضوع را مطرح کنید.
  2. آماده ارائه توضیح در موارد مورد نظرشما هستیم.
  3. می توانید از ما مشاوره بخواهید.
  4. در مرحله بعد با شما تماس می گیریم .
  5. طی تفاهم و همکاری متقابل سفارش شما را تا انتها پیش خواهیم برد.

 تماس با ما از راه های :

ارسال درخواست از طریق فرم تماس (فرم پایین صفحه)

دریافت پاسخ : از هر طریق که ذکر کرده باشید


 ایمیل :    novinmohtava1@gmail.com

                                    info@mohtava20.ir


 instagram :               ID: novinmohtava1


تلفن   :                     ۰۹۰۱۱۰۱۰۰۵۵


و حتی کامنت، امکان پذیر می باشد.

از شما دعوت می کنیم پیش از ارسال درخواست بخوانید:

قوانین و مقررات

ارسال نظرات و پیشنهادات

دوست گرامی اگر در مورد محتویات این مطلب بخصوص، نظر یا پیشنهادی برای طرح کردن دارید، اگر ایراد ، کاستی و نارسایی در بیان مطلب می بینید،آن را در بخش دیدگاه ها در انتهای صفحه تذکر دهید.

فرم ارسال (به محتوا۲۰)

دوستان گرامی برای ثبت سفارش و یا ارسال درخواست مشاوره از این فرم استفاده کنید. در زمان پر کردن فرم در نظر داشته باشید که موضوع و توضیحاتی که پیرامون آن می دهید کامل و روشن باشد.   با سپاس

فرم سفارش تولید محتوا
دوست گرامی: برای تولید محتوای مورد نظرتان نیازمند کسب اطلاعات کافی هستیم با پاسخگویی به سوالات، ما را در تولید محتوای با کیفیت و کاربردی یاری نمایید
لطفاً ایمیل خود را بنویسید تا با شما در ارتباط باشیم

4 دیدگاه دربارهٔ «سفارش تولید محتوا;

    • با سلام – تولید محتوا یک همکاری و تعامل بین ما و مخاطب(سفارش دهنده) ماست، به طور معمول سفارش دهندگان پیش از برقراری ارتباط مستقیم از طریق نشانه های موجود تا حدودی با سبک و سیاق محتوای ما آشنا شده و احتمالاً استانداردهای حداقلی که با سلیقه شان مطابق باشد را در آن دیده اند.
      ما برای ایجاد اشتراک نظر با سفارش دهنده، در ابتدا او را به محتوای وبسایت و روش کلی کار ارجاع می دهیم ، اگر مورد یا مواردی را به عنوان محتوای مورد نظرش معرفی کند بررسی می کنیم، در صورت لزوم یا درخواست برایش نمونه و ماکت کار تولید می کنیم….و این پروسه تا بعد از تحویل کار هم می تواند ادامه داشته باشد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0