Skip to content

سندباد ثبت نام راننده ها را شروع کرد

منتشر شده: | ۲ دیدگاه

تاکسی اینترنتی سندباد

سند باد- ثبت نام رانندگان

سندباد که پیش از این خودش را سامانه حمل و نقل مسافر معرفی کرده، امکان پیش ثبت نام  کاربران راننده از طریق اپلکیشن این سامانه را فعال کرد.

سندباد sandbad.io با تاکید روی دو شعار به روزترین بودن و همچنین ایجاد زمینه برای پوشش بیمه تامین اجتماعی برای کاربران راننده پا به میدان گذاشته است.

به نظر می رسد که دست اندرکاران این سامانه تلاش می کنند با مطرح کردن چنین شعارهایی رانندگان و کاربران بیشتری را برای همراهی با خود ترغیب کنند.

شروع به کار «سندباد»

سامانه سندباد پس از تبلیغات گسترده و پر هزینه امکان ثبت نام  رانندگان را از طریق اپلیکیشن خود فراهم کرد. تبلیغات این سامانه حمل و نقل  مسافر از ابتدای سال نو ( فروردین ۱۴۰۱) شروع شده بود و سرانجام طبق وعده داده شده از روز هفدهم فروردین ماه  پیش ثبت نام رانندگان  آغاز شد.

نحوه دسترسی کاربران به اپلیکیشن سندباد

لازم به توضیح است که در حال حاضر ثبت نام فقط از طریق اپلیکیشن سامانه انجام می شود  که آن هم تا حالا فقط از طریق وبسایت این سامانه قابل بارگیری می باشد. سند باد وعده داده که در آینده نزدیک اپ این سامانه از طریق فروشگاه های اندرویدی گوگل پلی- بازار و اپ استور اپل در دسترس همگان قرار گیرد.

برای نصب اپلیکیشن سندباد کلیک کنیک کنید:

وبسایت سندباد
آینده چطور خواهد شد؟

حالا با توجه به این موضوع که در بخش حمل و نقل مسافر سامانه یکه تازی مانند اسنپ و رقیب قدری به نام تپسی فعالیت می کنند باید منتظر ماند و دید که آیا شعار فریبنده و اغواگرانه بیمه رانندگان به واقعیت می پیوندد؟

سندباد - تاکسی اینترنتی

ثبت نام در سندباد

طبق گفته دست اندرکاران، کاربران می بایست از طریق اپلیکیشن سامانه سندباد که لینک آن در وبسایت موجود است و در آینده نزدیک هم از طریق برنامه های بازار- مایکت – گوگل پلی – نسخه pwa (برای کاربرانios) قابل دسترسی و دانلود می باشد نسبت به نصب برنامه و پیش ثبت نام در آن اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام

همچنین کاربران و علاقه مندان می توانند از طریق وبسایت سامانه سندباد اپلیکیشن کاربران راننده را دانلود و بعد از پیش ثبت نام، با در دست داشتن اصل مدارک خودرو و نیز مدارک هویتی خود به مراکز فعال “سندباد” در شهرهای تهران – کرج – اصفهان – شیراز – بندر عباس و بندر ماهشهر مراجعه کنند.

  امکان ثبت نام در کدام شهر ها فراهم شده؟

 توضیح: البته در وبسایت توضیح بیشتری در مورد بقیه شهر ها و نحوه ثبت نام در سایر شهرستان ها داده نشده است. گمان بر این است که مسُولین سندباد در ادامه و به صورت تدریجی فعالیت خود را در شهرهای مختلف توسعه خواهند داد.

می خوای تو سندباد ثبت نام کنی؟

وبسایت سامانه سندباد 

نحوه پشتیبانی از کاربران

برای ارتباط  کاربران این شماره تلفن در وبسایت «سندباد» ثبت شده :

شماره‌ی تماس مرکز پشتیبانی:
۰۹۱۲۹۹۹۷۷

علاوه بر این در زیر عنوان بخشی با نام ثبت نام رانندگان:

تماس دارندگان سیم کارت های همراه اول و ایرانسل را به تفکیک به این دو شماره محدود کرده اند:

ثبت نام رانندگان سندباد

دارندگان سیم‌ کارت‌های همراه اول، با شماره‌ی ۹۹۹۷۷ بدون پیش‌شماره تماس بگیرند.
کاربران عزیز سیم کارت‌های ایرانسل، می توانید با شماره‌گیری ۰۹۱۲۹۹۹۷۷ با سندباد تماس بگیرید.

سندباد-  سامانه حمل ونقل مسافر و کالاسوالاتی که در مورد سندباد مطرح می شود :

آیا کار سامانه سندباد فقط حمل و نقل مسافر است؟

در وبسایت سندباد علاوه بر سرویس حمل و نقل مسافر به  “خدمات ارسال کالا” و “پرداخت های اینترتی” هم اشاره شده است. علاوه بر این ها در منو وبسایت بخش هایی با عنوان اخذ نمایندگی و فرصت های شغلی هم وجود دارد.

با مراجعه به این صفحه ها می توان فرم مربوطه را تکمیل و ارسال کرد. آنطور که مسـُولین سامانه در وبسایت وعده داده اند، با ارسال کنندکان فرم و رزومه تماس گرفته خواهد شد.

ارزیابی شرایط موجود

با توجه وضعیت کلی حاکم بر کار تاکسی های اینترنتی که تا به حال به صورت عمده توسط دو شرکت اسنپ و تپسی صورت می گیرد و نارضایتی کاربران راننده از وضع معیشتی, ناکافی بودن کرایه ها ، نداشتن پوشش بیمه ای، نداشتن مرجع رسیدگی به مشکلات و از سوی دیگر عدم پاسخگویی اسنپ و تپسی به مشکلات و درخواست های رانندگان، به نظر می رسد سندباد با توجه به شعارهای طرح شده زمینه مساعدی برای شروع فعالیت خواهد داشت. 

این گوی و این میدان

درست که می گوییم زمینه کار برای سندبادی ها مساعد است و به قول معروف باد به پرچم آنها می وزد، اما این تاره اول را ه است. باید من

منتظر ماند و دید آیا سندباد به وعده های داده شده عمل می کند؟

ورود به میدان رقابت

آیا اسنپ و تپسی به عنوان دو قول بی رقیب که تا این جای کار قدم به قدم با کنار زدن موانع راهشان را هموار کرده اند رقیب تازه کار را به حال خود وا خواهند گذاشت؟

واکنش کاربران و رانندگان

کاربران در مورد موضوع واکنش های متفاوت و جالبی نشان  می دهند. بعضی ها برای شروع کار بی تابی می کنند در حالی که عده ای دیگر می گویند امیدی نیست و این هم در باغ سبز و وعده پوچی است مثل قبلی ها!!!

بدبینی در میان برخی از رانندگان

بعضی کاربرها هم می گویند کار خودشان است (اسنپ و تپسی) می خواهند به شکلی دوباره اوضاع رو در جهت منفعشان تغییر بدهند. این سندباد هم کار خودشان است.

تعدادی هم از عدم پشتیبانی و پاسخگو نبودن سندباد به سوالات و تماس هایشان گله می کنند و می گویند: این ها هم مثل قبلی ها فقط دنبال منافع خودشونن.

مطلبی دیگر در مورد مشکلات رانندگان تاکسی های اینترنتی :

وب سایت بلاگفا:
  سندباد و بیمه رانندگان                                                                                                                                                  

تجربه میدانی!!!

تو این چند روز گذشته که موضوع سندباد و تبلیغاتش مطرخ بوده تو برخورد با اشخاص اعم از راننده یا غیر راننده مردم بازخورد چندان مناسبی به قضیه نشون نمیدن و مثل خیلی موارد دیگه تو این فقره هم به کل نا امید میزنن به خصوص راننده ها که قضیه رو گاو بندی و شعار و در خد حرف میدونن.

مثل اون راننده میانسال که سعی می کرد با بی اعتنا نشون دادن خودش به شروع کار سندباد می گفت این یکی ها ( ااره به اسنپ و تپسی) چه کلی به سرمون زدن. اینا هم از خودشونن و…

نظر و بازخورد شما به این مطلب:

شما در قبال این خبر چه بازخوردی دارید؟

  • آیا نسبت به شروع فعالیت این سامانه و فعالیت آن در جهت منافع رانندگان و مسافران خوشبین هستید؟
  • به نظر شما وعده های داده شده به حقیقت خواهد پیوست؟
  • سندباد می تواند همزمان منافع خود، رانندگان و مسافران را تامین کرده و رضایت سبی آنها را به دست آورد؟
  • خوشحال خواهیم شد که نظرتان را راجع به به این قضیه بدانیم. در صورت تمایل حتماً آنرا برای ما ارسال کنید.

مدير وب سايت - دانش آموخته علوم ارتباطات-روزنامه نگاري از دانشگاه آزاد مركز - داراي سابقه فعاليت در زمينه هاي متعدد مطبوعاتي - توليدات محتوايي - كارشناس رسانه نوشتاري - وبمستر

۲ Responses

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0