سيامك اسلامي | منتشر شده: | ۲ دیدگاه
سند باد- ثبت نام رانندگان
سندباد که پیش از این خودش را سامانه حمل و نقل مسافر معرفی کرده، امکان پیش ثبت نام کاربران راننده از طریق اپلکیشن این سامانه را فعال کرد.
سندباد sandbad.io با تاکید روی دو شعار به روزترین بودن و همچنین ایجاد زمینه برای پوشش بیمه تامین اجتماعی برای کاربران راننده پا به میدان گذاشته است.
به نظر می رسد که دست اندرکاران این سامانه تلاش می کنند با مطرح کردن چنین شعارهایی رانندگان و کاربران بیشتری را برای همراهی با خود ترغیب کنند.
سامانه سندباد پس از تبلیغات گسترده و پر هزینه امکان ثبت نام رانندگان را از طریق اپلیکیشن خود فراهم کرد. تبلیغات این سامانه حمل و نقل مسافر از ابتدای سال نو ( فروردین ۱۴۰۱) شروع شده بود و سرانجام طبق وعده داده شده از روز هفدهم فروردین ماه پیش ثبت نام رانندگان آغاز شد.
لازم به توضیح است که در حال حاضر ثبت نام فقط از طریق اپلیکیشن سامانه انجام می شود که آن هم تا حالا فقط از طریق وبسایت این سامانه قابل بارگیری می باشد. سند باد وعده داده که در آینده نزدیک اپ این سامانه از طریق فروشگاه های اندرویدی گوگل پلی- بازار و اپ استور اپل در دسترس همگان قرار گیرد.
برای نصب اپلیکیشن سندباد کلیک کنیک کنید:
وبسایت سندباد
|
حالا با توجه به این موضوع که در بخش حمل و نقل مسافر سامانه یکه تازی مانند اسنپ و رقیب قدری به نام تپسی فعالیت می کنند باید منتظر ماند و دید که آیا شعار فریبنده و اغواگرانه بیمه رانندگان به واقعیت می پیوندد؟
طبق گفته دست اندرکاران، کاربران می بایست از طریق اپلیکیشن سامانه سندباد که لینک آن در وبسایت موجود است و در آینده نزدیک هم از طریق برنامه های بازار- مایکت – گوگل پلی – نسخه pwa (برای کاربرانios) قابل دسترسی و دانلود می باشد نسبت به نصب برنامه و پیش ثبت نام در آن اقدام کنند.
همچنین کاربران و علاقه مندان می توانند از طریق وبسایت سامانه سندباد اپلیکیشن کاربران راننده را دانلود و بعد از پیش ثبت نام، با در دست داشتن اصل مدارک خودرو و نیز مدارک هویتی خود به مراکز فعال “سندباد” در شهرهای تهران – کرج – اصفهان – شیراز – بندر عباس و بندر ماهشهر مراجعه کنند.
توضیح: البته در وبسایت توضیح بیشتری در مورد بقیه شهر ها و نحوه ثبت نام در سایر شهرستان ها داده نشده است. گمان بر این است که مسُولین سندباد در ادامه و به صورت تدریجی فعالیت خود را در شهرهای مختلف توسعه خواهند داد.
وبسایت سامانه سندباد
|
برای ارتباط کاربران این شماره تلفن در وبسایت «سندباد» ثبت شده :
شمارهی تماس مرکز پشتیبانی:
۰۹۱۲۹۹۹۷۷
علاوه بر این در زیر عنوان بخشی با نام ثبت نام رانندگان:
تماس دارندگان سیم کارت های همراه اول و ایرانسل را به تفکیک به این دو شماره محدود کرده اند:
دارندگان سیم کارتهای همراه اول، با شمارهی ۹۹۹۷۷ بدون پیششماره تماس بگیرند.
کاربران عزیز سیم کارتهای ایرانسل، می توانید با شمارهگیری ۰۹۱۲۹۹۹۷۷ با سندباد تماس بگیرید.
سوالاتی که در مورد سندباد مطرح می شود :
در وبسایت سندباد علاوه بر سرویس حمل و نقل مسافر به “خدمات ارسال کالا” و “پرداخت های اینترتی” هم اشاره شده است. علاوه بر این ها در منو وبسایت بخش هایی با عنوان اخذ نمایندگی و فرصت های شغلی هم وجود دارد.
با مراجعه به این صفحه ها می توان فرم مربوطه را تکمیل و ارسال کرد. آنطور که مسـُولین سامانه در وبسایت وعده داده اند، با ارسال کنندکان فرم و رزومه تماس گرفته خواهد شد.
با توجه وضعیت کلی حاکم بر کار تاکسی های اینترنتی که تا به حال به صورت عمده توسط دو شرکت اسنپ و تپسی صورت می گیرد و نارضایتی کاربران راننده از وضع معیشتی, ناکافی بودن کرایه ها ، نداشتن پوشش بیمه ای، نداشتن مرجع رسیدگی به مشکلات و از سوی دیگر عدم پاسخگویی اسنپ و تپسی به مشکلات و درخواست های رانندگان، به نظر می رسد سندباد با توجه به شعارهای طرح شده زمینه مساعدی برای شروع فعالیت خواهد داشت.
درست که می گوییم زمینه کار برای سندبادی ها مساعد است و به قول معروف باد به پرچم آنها می وزد، اما این تاره اول را ه است. باید من
منتظر ماند و دید آیا سندباد به وعده های داده شده عمل می کند؟
آیا اسنپ و تپسی به عنوان دو قول بی رقیب که تا این جای کار قدم به قدم با کنار زدن موانع راهشان را هموار کرده اند رقیب تازه کار را به حال خود وا خواهند گذاشت؟
کاربران در مورد موضوع واکنش های متفاوت و جالبی نشان می دهند. بعضی ها برای شروع کار بی تابی می کنند در حالی که عده ای دیگر می گویند امیدی نیست و این هم در باغ سبز و وعده پوچی است مثل قبلی ها!!!
بعضی کاربرها هم می گویند کار خودشان است (اسنپ و تپسی) می خواهند به شکلی دوباره اوضاع رو در جهت منفعشان تغییر بدهند. این سندباد هم کار خودشان است.
تعدادی هم از عدم پشتیبانی و پاسخگو نبودن سندباد به سوالات و تماس هایشان گله می کنند و می گویند: این ها هم مثل قبلی ها فقط دنبال منافع خودشونن.
مطلبی دیگر در مورد مشکلات رانندگان تاکسی های اینترنتی :
وب سایت بلاگفا:
|
تو این چند روز گذشته که موضوع سندباد و تبلیغاتش مطرخ بوده تو برخورد با اشخاص اعم از راننده یا غیر راننده مردم بازخورد چندان مناسبی به قضیه نشون نمیدن و مثل خیلی موارد دیگه تو این فقره هم به کل نا امید میزنن به خصوص راننده ها که قضیه رو گاو بندی و شعار و در خد حرف میدونن.
مثل اون راننده میانسال که سعی می کرد با بی اعتنا نشون دادن خودش به شروع کار سندباد می گفت این یکی ها ( ااره به اسنپ و تپسی) چه کلی به سرمون زدن. اینا هم از خودشونن و…
شما در قبال این خبر چه بازخوردی دارید؟
مدیر وب سایت – دانش آموخته علوم ارتباطات-روزنامه نگاری از دانشگاه آزاد مرکز – دارای سابقه فعالیت در زمینه های متعدد مطبوعاتی – تولیدات محتوایی – کارشناس رسانه نوشتاری – وبمستر
No related posts.
مدير وب سايت - دانش آموخته علوم ارتباطات-روزنامه نگاري از دانشگاه آزاد مركز - داراي سابقه فعاليت در زمينه هاي متعدد مطبوعاتي - توليدات محتوايي - كارشناس رسانه نوشتاري - وبمستر
۲ Responses
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
عالی
ممنون