Skip to content

مشکلات رانندگان تاکسی های اینترنتی

By | Published | بدون دیدگاه

بیمه رانندگان تاکسی های اینترنتی موضوعی است که مورد توجه چند میلیون راننده و خانواده آنهاست. چند سالی است که شاهد پدیده نوین تاکسی های اینترنتی هستیم. موضوعی که با خودش فرصت هایی را خلق کرده است. مشکلاتی هم به بار آورده. رانندگان خود را محکوم به تمکین و پذیرفتن قوانین اداره کنندگان این تجارت می یینند.

مشکلات رانندگان تاکسی های اینترنتی

قوانینی که خیلی به حق و حقوقشان توجه ندارد. گاهی وقت ها حقشان را ضایع شده می بینند. ساز و کار های نا روشن – در آمد ناکافی – آینده مبهم – نبود مسئول و عدم پاسخگویی – عدم برخورداری از حقوق و مزایای صنفی و خیلی از معضلا ت و مشکلات، رانندگان را ناراضی و مایوس کرده است.

سندباد به میدان می آید

اما خبر جدیدی منتشر می شود. یک بنگاه جدید و ناشناس اعلام وجود می کند. اسمش سندباد است. و شعاری که در ذات خود به مذاق رانندگان خوش می آید.  می گوید یا بهتر بگویم تبلیغ می کند که می خواهد رانندگانش را بیمه تامین اجتماعی کند.

هنوز چیزی معلوم نیست.

  • کی هستند؟
  • از کجا آمده اند ؟
  • قوانین کدام است؟
  • جایگاه راننده کجاست؟ 

ثبت نام و بیمه رانندگان

فقط می گوید ثیت نام راننده و وعده بیمه را هم ضمیمه تبلیغات پر دامنه اش می کند.

به قول یک راننده تاکسی اینترنتی خیلی معروف، ما هنوز اونایی که چند ساله هستن رو نمی شناسیم حالا این جدیدا رو کجای دلمون بزاریم!

اما با این وجود خیلی ها هم می خواهند خوشبین باشند و می گویند ثبت نام مجانیه چیزی از دست نمی دهیم. 

مطلب دیگری در همین مورد:

سندباد – ثبت نام رانندگان 

تاکسی اینترنتی و فرصتی نو

هماطور که گفتم موصوع تاکسی های اینترنتی می تواند یک فرصت خوب برای اشتغال رانندگان و در مقابل خدمت رسانی بهینه به مسافران باشد به شکلی که رضایت نسبی طرفین هم بدست آید.

نظارت شرط رسیدن به مقصد

این موضوعی است که نیازمند نظارت مسئولین ، روشنگری رسانه ها و ایجاد ساز و کارهای  حرفه ای درست و البته قانونمندی و عمل کردن به قوانین باشد. امیدوارم واقعاً مسئولین سرشان به سنگ بخورد و قدری هم به فکر مردم کف جامعه و مشکلاتشان باشند. 

در پایان

به هر حال از آنجا که ما مطلب ثبت نام راننده در سند باد را منتشر کرده بودیم وبسایت محتوا۲۰، خواستم این تکمله را هم ضمیمه بحث کنم تا حداقل حرف دلم را  زده باشم.

در آخر هم چاره ای جز امید باقی نمی ماند. انشاء الله سند باد به فولش وفا کند و پشت و پناه رانندگان باشد تا از این رهگذر هم دست اندرکاران سندباد به نوایی برسند و هم رانندگان و مسافران راضی و خرسند شوند.

وبسایت سامانه سندباد

مدير وب سايت - دانش آموخته علوم ارتباطات-روزنامه نگاري از دانشگاه آزاد مركز - داراي سابقه فعاليت در زمينه هاي متعدد مطبوعاتي - توليدات محتوايي - كارشناس رسانه نوشتاري - وبمستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0