گام دوم ۲
نیاز همگانی به تولید محتوا
سلام دوستان به قسمت دوم از مجموعه مباحث تولید محتوای گام به گام وبسایت محتوا۲۰ خوش آمدید. فارغ از نوع کسب و کار ، دولتی و خصوصی بودن، رشته تحصیلی ، جنسیت، سن و سال و طبقه اجتماعی ، و پایگاه فرهنگی، باید بگیم که تولید محتوا تبدیل به موتور محرک و شتابدهنده کسب و کارها شده و در آینده نزدیک ضرورت و اساس بنیانگذاری هر کسب و کار موفق و پویا خواهد بود.
محتوا چیست |
سهم شما از بازار رقابتی چیست؟
به همین جهت در حال حاضر هم صاحبان کسب و کار و افراد پیشرو در زمینه های مختلف و متفاوت شغلی اعم از تولیدی ، تجاری و خدماتی با درک شرایط و الویت های زمان با حضور در این عرصه رقابتی و تلاش برای گرفتن سهم در فضای مجازی و بخصوص رسانه های آنلاین سعی در تسخیر بازارها و در نتیجه رشد و توسعه کسب و کار خود دارند.
ویژگی های تولید محتوای آنلاین |
نیاز همگانی به تولید محتوا
از آنجا که تمام مشاغل از همان ابتدا برای معرفی و ارتقاء کسب و کار نیازمند تولید محتوا هستند، گمان می کنم که مطابق آموزه ها و معیارهای موجود، برای ورود به عالم رشد و پیشرفت به ناچار باید از این دروازه وارد شد.
ظاهراً چاره ای نیست. محتوایی باید در کار باشد تا به عنوان ابزار از آن برای معرفی کردن و ارتباط با مخاطبان و مشتریان استفاده کنیم.
پس با توجه به مستندات و شواهد روشن، تولید محتوا یک نیاز همگانی و صد البته بسیار مهم و تعیین کننده در سرنوشت کسب و کارهاست.
فرمول ساده و موثر تولید محتوای جذاب |
تولید محتوا چه کار می کند؟
- با تولید محتوا می توان بازار ایجاد کرد.
- مشتری را یافت.
- نیاز سنجی کرد.
- کالا را معرفی کرد.
- محصول فروخت.
- به سوالات مشتریان پاسخ گفت.
- تبلیغ کرد.
- شناخته شد.
و هزار و یک کار دیگر انجام داد.
۷ کارکرد شاخص تولید محتوا |
دسترسی به انبوهی از مشتریان
مجموعه این امکانات، داشتن رسانه و تولید محتوا برای آن را منطقی و ضروری می سازد. این امکان برای اولین بار فراهم شده تا با کمترین هزینه به انبوهی از میلیون ها مشتری و مخاطب در جای جای شهر، کشور و یا حتی نقاط مختلف دنیا دسترسی داشته باشم.
تولید محتوای اختصاصی |
نتیجه بحث :
پس می توان نتیجه گرفت که در حال حاضر تولید محتوا یک نیاز همگانی است.لازم است در همین راستا و در جهت پیروز شدن در رقابت بازار کار، با سرمایه گذاری روی خود،کسب و کار و خدمات، مزیت های رقابتی مان را ارتقاء دهیم و در مرحله بعد با سود بردن از ابزار شبکه های اجتماعی – وبسایت و وبلاگ، محتوایی با کیفیت و جذاب خلق و منتشر کنیم.
همین فواعد ساده در صورتی که هدفمند باشد و تداوم پیدا کند مطنئناً سرنوشت کسب و کار و یا خدمتی که ارائه می کنید را دگرگون خواهد کرد.
فرمول موفقیت شما در تولید محتوا |
پایان بخش دوم
مدیر سایت محتوا۲۰ و کارشناس رسانه نوشتاری با بیش از هفت سال تجربه در تولید محتوا و سئو. برای مشاوره و همکاریهای بیشتر، با من در تماس باشید!