Skip to content

آموزش کارآفرینی با یادگیری آسان

By | Published | بدون دیدگاه

لب مطلب ما تاکید روی لزوم “آموزش کارآفرینی” و کسب مهارت های مورد نیازه. این روزها دیگه روزای کسب و کار های رقابتی و الویت دادن  به مهارت ها و توانایی هاست.
خوب یا بد اوضاع طوری نیست که به این راحتی ها بشه کسب و کاری راه انداخت و با سبک های سنتی و قدیمی به آینده امید داشت. چه بسا که در این رهگذر تتمه و ته مانده پس انداز و موجودیمون رو هم از کف بدیم و …. بقیه شو  دیگه نگم.خودتون که بهتر می دونید!!!

مدبرانه شروع کنید

کار آزاد و  شیوه های کارآفرینانه هم اگر چه موقعیت های ویژه ای رو برای فریلنسر یا کارآفرین ایجاد می کنن، اما رفتن بی برنامه و خوشبینی بدون منطق نتیجه ای جز حرکت به سمت نا کجا آباد و در آخر هم شکست و ناکامی نداره.

 بسوی باغ کارآفرینی!

تو شرایطی که قرارداریم،گویا همه راه ها به باغ کارآفرینی منتهی می شه!. فریلنسینگ یا همون آزادکاری و خود اشتغالی مفاهیمی هستن که هم از طرف نهادهای دولتی و سازمانهای مسئول توصیه میشن و هم  روندهای موجود و جریان های کسب و کار به اونا روی خوش نشون میدن.

از اونجا که این جور فعالیت ها نسبتاً جدیدتر و تا حدی نا مانوس هستن، باید در موردشون اطلاعات و بینش مناسب رو بدست آورد . مخصوصاً در مورد حرکت های کارآفرینانه حتماً لازمه که شخص به مرز پختگی و اشراف به موضوع فعالیت  تجاری یا خدماتی رسیده باشه.چون در غیر این صورت احتمال  شکست و ناکامی به شکل تصاعدی زیاد تر می شه.

پاشو حرکتی کن

راستش کارآفرینی ، فریلنسینگ و فریلنسر شدن اگه با ابزار و لوازم درستش اجرا بشه، یعنی استارت کار با چشم و گوش باز بخوره و هدف درستی ترسیم شده باشه می تونه خیلی هم دلفریب باشه.

درسته تو این قالب های کسب و کار مشکلات، ناکامی ریسک و ابهام وجود داره، اما در مقابل مزیت ها و چشم انداز های دلفریب  زیادی هم می تونیم براش بشمریم. 

ویلای آنچنانی، سفر دور و دراز امکانات مادی ، ماشین شاسی بلند و خیلی چیزای دیگه رو این به بعد با استخدام تو فلان اداره و  کارمندی نمی شه بدست آورد.

از جنیه مادی و مالی داستان که بگذریم، کارآفرینی یه چیز دیگه س، سخته ولی اگه آدم بتونه روی خودش و توانمندیهاش کار کنه و دائم خودشو و مهارتهاشو ارتقاء  بده، دست یافتنی و کاملاً شدنیه. 

 این نوع فعالیت  در بطن خودش نیاز به  گذر از مراحل  رشد، ترقی و رسیدن به  توانمندی رو اجتناب ناپذیر می کنه. نتیجه و خروجی کار اینه که شخص کارآفرین  نه تنها قادر به تحمل مشکلات می شه  ، بلکه با غلبه بر مشکلات و ناملایمات مسیر احساس پیروزی و موفقیت رو در حد وفور می چشه و  لذت و شیرینی زیادی رو در فعالیت های روزمره ش حس می کنه.

مزیت های زندگی به سبک کارآفرینانه

شما که وقت گذاشتین و این مطلبو می خونید حتماً در این مورد فکر کردین و خودندین و شنیدین. درباره مزیت های کارآفرینی نسبت به روشهای استخدامی و مزد بگیری مطابق روش های معمول گفتنی زیاد و جای بحث وجود داره، ولی برای یادآوری و قوت قلب دادن به خود هم که شده، عنوان کردن چند نمونه می تونه انگیزه بخش و امیدوار کننده باشه:

  • احساس رضایت شغلی
  • احساس و لذت رسیدن به موفقیت
  • زمینه بروز استعدادها
  • امکان بروز خلاقیت ها
  • حس دستیابی به  استقلال
  • امکان مدیریت زمان

جذابیت های کارآفرینیجذابیت های کارآفرینی

فکر نکنم لازم باشه تا فاکتورهای بالا رو دونه دونه تعریف کنیم و در موردشون توضیح بدیم. البته اگه علاقه مند هم باشید در موردشون تو وبسایت مطلب داریم. کاملاً روشنه که حتی از جنبه فردی و صورت کلی قضیه کارآفرینی جذابیت های کافی و منطقی برای افراد علاقه مند به کارآفرینی ایجاد می کنه.

آقای خودت باش

شاید اگه بخوایم مزیتهای ذکر شده بالا رو تو به جمله خلاصه کنیم و یه شعار از توی اون در آریم، خوبه بگیم: کارآفرین شو،  آقای خودت باش / خانوم خودت باش! خخخخخ!

تا تصمیم شما چی باشه

دوست خوبم ،آقا، خانوم شما چه تصمیم و برنامه ای برای شروع کسب و کار خودت داری؟ کارآفرینی پسندت شده؟ باید در موردش  خوب فکر کنی و بعد از اون هم اسیر اغوا گری ها و فریبندگی هاش نشی.

مطلب ، کلاس و آموزش زیاده  ولی احتیاط کن.  به قول معروف بی گدار هم به آب نزن. خب  برای شروع تصمیمت چیه؟ اگه جوابت بله باشه پس تو مسیر کارآفرینی باهمیم.

کارآفرینی مقدمات و پیش نیازها

اگه بصورت جدی داری دانش و اطلاعات خودتو برای شروع مسیر بالا می بری و دنبال مطالب و موضوعات مرتبط می گردی باید بگم ما تو وبسایت  مطلبی با مضمون کارآفرینی و لزوم  آموزش مقدمات در جهت رسیدن به شخصیت کارآفرینانه داریم.

برای مراجعه به مطلب  کارآفرینی و مقدمات به آدرس لینک پایین  تشریف ببرید :

پیش نیازها و مقدمات کارآفرینی

مهارت های کارآفرینی رو بلد شو!

حالا که حرف به اینجا رسید در مورد بسته آموزشی  مهارت ها و مقدمات شروع کارآفرینی براتون توضیح بدم.  می تونم بگم یه جورایی به درد همه علاقه مندای کارآفرینی می خوره. محتوای کاملاً آکادمیک داره و بصورت آیتم وار مهارت ها و پیش نیارها رو آیتم به آیتم به بحث می ذاره.

بسته آموزش کارافرینی

می تونید به عنوان چک لیست و نور افکن، تو مسیر کارآفرینی ازش کلی استفاده ببرین. نمیذاره بیراهه برید. .این امکان رو پیدا می کنید که دائم بهش مراجعه و مسیرتون رو تصحیح کنید.

seven power-بسته آموزش کارآفرینی

بسته آموزشی مهارت محور

اسمش  پاورپوینت های آموزشی کارآفرینیه (seven power) و اگه دقیقتر بگم یه بسته مجازی شامل ۷ پاورپوینته که تو ۷ فصل درباره مهارت ها و پیش نیازهای کارآفرینی مطلب کاربردی و آموزشی به علاقه مندان ارائه می کنه.

تخفیف مناسب بگیر

دوستان ما تو وبسایت این بسته آموزشی رو با تخفیف قابل توجه (نسبت به وبسایت های دیگه) خدمت دوستان گرامی عرضه می کنیم، اگر چه در شکل کلی هم باید بگیم  این بسته پاورپوینت قیمت کاملاً مناسبی داره.

محتوای با کیفیت

به عبارت دقیقتر شما با هزینه ای اندک به محتوایی بسیار ارزشمند و ذی قیمت دسترسی پیدا می کنید. علاوه بر این، طراحی پاورپوینت های این مجموعه شکیل و دارای جذابیت های بصری و آموزشی در حد عالیه.

مناسب برای تدریس و آموزش

از این پاورپوینت ها علاوه بر استفاده شخصی، می تونید برای کار تدریس (برای  معلم ها و اساتید) استفاده کنید. بسیار مناسب کارهای آموزشی و قابل ارائه در کنفرانس ها ،کارهای دانشجویی و دانش آموزیه.

             هدیه رو دریافت کن    

تو وبسایت محتوا۲۰ هدیه براتون داریم. فصل سوم این پیکج رو برای دانلود رایگان گذاشتیم . بحث این بخش نحوه تدوین طرح تجاری یا بیزینس پلنه. دوستان می تونن دانلودش کنن.

توضیح :

هیچ کدوم از پاورپوینت هایی که قراره بابتش پول پرداخت بشه لینک، تبلیغ، آگهی، لوگو ، و آرم و علامت نداره. شما می تونید بسته آموزشی رو با تضمین همه جانبه و صد در صد  ثبت سفارش کنید و در لحظه تحویل بگیرید.

برای آشنایی بیشتر هم می تونید به مطلب اختصاصی بسته سون پاور مراجعه داشته باشید:

  پیکیج پاورپوینت آموزشی کارآفرینی

در ضمن ویدیوی کوتاه مغرفی پکیچ سون پاور تو آپارات قرار داده شده که برای بدست آوردن اطلاعات مفیده:

  معرفی تصویری بسته آموزشی مقدمات کارآفرینی         

امیدوارم تو راهی که در پیش گرفتین موفق و پیروز باشید.

مدير وب سايت - دانش آموخته علوم ارتباطات-روزنامه نگاري از دانشگاه آزاد مركز - داراي سابقه فعاليت در زمينه هاي متعدد مطبوعاتي - توليدات محتوايي - كارشناس رسانه نوشتاري - وبمستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0