Skip to content

نحوه ایجاد حساب کاربری chatGpt

By | Published | بدون دیدگاه

سلام دوستان اگر قصد افتتاح حساب کاربری در chatgpt را دارید این مطلب راهنمای مناسبی برای شما خواهد بود. ما مراحل ساخت حساب کاربری در چت بات chatgpt را به صورت مرحله به مرحله و به صورت تصویری برای شما توضیح داده ایم.

مراحل ساخت حساب کاربری در chatGPT + پیوست ویدیو آموزشی

برای ساخت اکانت کافی است تا مطابق آنچه در تصاویر هم آمده عمل کنید و در پایان از طریق حساب شحصی تان وارد گفتگو با چت بات شوید.

در مرجله اول فقط کافی تا ایمیل ایمیل خود را در فرم ثبت نام و کادر مربوط به  great your acount وارد کرده و گزینه continiue را کلیک کنید.

در سطر بعد یک پسورد ۱۲ کاراکتری وارد نمایید. بعد از این شما کادر continiue  را کلیک کنید.بلافاصله  چت بات برای شما ایمیلی به منظور احراز هویت ارسال می کند.ثبت نام درchatgpt

Verify your email

پس حالا شما به صندوق ایمیل خود بروید و به منظور احراز هویت کادر Verify your email را کلیک کنید. با انجام این کار شما از طری لینک وارد محیط  کاربری کاربری چت بات می شوید.

ثبت نام در چت جی بی تی/تایید ایمیل

ثبت نام درchatgpt/تایید نهایی آدرس ایمیل

در این مرحله آخرین مرحله رجیستری انجام می شود در این فرم که با عنوان Tell us about you نام گذاری شده شما باید در اولین کادر نام کامل خود و در کادر دوم تاریخ تولد خود را به میلادی وارد کنید.

آموزش تصویری ساخت اکانت chatGPT

سپس در پایین فرم با لمس کردن Agree موافقت خود را با مقررات چت بات اعلام کنید. حالا به صورت اتوماتیک وارد صفحه محاوره چت بات می شود و به همین سادگی می توانید صاحب حساب کاربری chatgpt خود شوبد.

حالا دیگر می توانید به صورت گفتگو مخور یا سوال و جواب با chatgpt در تعامل باشید و هر چه در ذهن خود را را با آن در میان بگذارید:فعال شدن حسابchatGPT

در مورد هوش مصنوعی و chatGpt بیشتر بدانیم

مدير وب سايت - دانش آموخته علوم ارتباطات-روزنامه نگاري از دانشگاه آزاد مركز - داراي سابقه فعاليت در زمينه هاي متعدد مطبوعاتي - توليدات محتوايي - كارشناس رسانه نوشتاري - وبمستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0