Skip to content

الکامپ۲۵-خبر و گزارش تصویری

By | Published | بدون دیدگاه

 

نمایشگاه الگامپ-25سرانجام پس از ۴ روز برگزاری، الکامپ۲۵ (بیست و پنجم) نیز به پایان رسید. این رویداد نمایشگاهی بین المللی در روزهای ۲۷ الی ۳۰ ام تیر ماه ۹۸ ( july 18-21 – 2019 ) با حضور تعداد زیادی از شرکت های کامپیوتری ، تجاری ، خدماتی و نیز جمعی از شرکتهای نوپا (استارتاپ ها) برگزار شد.

آلبوم کامل

      تصاویر الکامپ ۲۵                                                                                                                                                     

پایان الکامپ۲۵- بیست و پنجم

رویداد نمایشگاهی و بین المللی الکامپ۲۵ – (elecomp)، بعد از ۴ روز فعالیت در مجموعه نمایشگاه بین المللی تهران،با تمام مزیت ها و کاستی هایش در ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۳۰ام تیر ماه به کار خود پایان داد.

 نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) امسال، که ترکیبی از فعالان بخش های خصوصی و دولتی بود به لحاظ هویتی و همچنین نحوه برگزاری تفاوت چشمگیری با دوره پیشین  نداشت.

از تفاوت های ظاهری الکامپ۲۵ با سال های پیش، می توان به حضور کمی بیشتر بخش دولتی و شرکت های استارتاپی اشاره کرد.

اعلام سیاستهای حمایتی

با توجه به سیاستهای اعلام شده دولت در جهت حمایت از کسب و کارهای فناورانه و مبتنی بر کارآفرینی در الکامپ امسال شاهد حضور پر رنگ شخصیت ها  برای بازدید، سخنرانی و اعلام حمایت از این نوع فعالیت ها بودیم.

دستاوردهای احتمالی

اینکه برگزاری این نمایشگاه و سایر نمایشگاه ها از این دست چه دستاوردهایی می تواند داشته باشد یک اظهار نظر کارشناسانه است که شاید پاسخ به آن نیازمند بررسی و گذشت قدری زمان است.

نحوه برگزاری نمایشگاه

اما موضوع نحوه برگزاری و زمان آن نیز می تواند به عنوان فاکتور موثر در مفید بودن و نتیجه بخش بودن آن مورد توجه و دقت نظر باشد.

به عنوان کسی که در دو دوره اخیر نمایشگاه به عنوان بازدید کننده در الکامپ حاضر شده ام،  می توانم بگویم گرمای طاقت فرسای هوا در محوطه بیرونی نمایشگاه، بخش زیادی از انرژی ام را گرفت و باعث شد تا بازدید رضایت بخشی نداشته باشم.

انتخاب زمان مناسب

خوب است که سازمان نظام صنفی رایانه ای یا دیگر دست اندرکاران برگزاری به این نکته توجه داشته داشته باشند که افراد علاقه مند با طی مسافت های طولانی و در گرمای بالای ۴۰ درجه سانتیگراد خود را به محوطه نمایشگاه می رسانند.

به نظر می رسد که ساده ترین کار ممکن برگزاری نمایشگاه در ساعت مناسب تر و نزدیک شب باشد. مثلاً به جای ساعات ۱۰ الی ۱۸ نمایشگاه در بین ساعت های ۱۶ تا ۲۲ برگزار شود.

آموزش و اطلاع رسانی عمومی

با توجه به گسترش کمی و علاقه مندی های عمومی در سطح جامعه برای بازدید و کنجکاوی در موضوع  نمایشگاه  لازم است تا اطلاع رسانی ها توسعه پیدا کند.

کارگاه های آموزشی پیش و در زمان برگزاری الکامپ هم می تواند هم به عنوان آشنا کننده و هم به عنوان کاتالیزور عمل کند و گام بلندی در جهت اهداف برگزاری الکامپ باشد.

در ارتباط با این مطلب :

الکامپ ۲۴ – ۲۰۱۸                             

 

گزارش تصویری محتوا۲۰ از :

نمایشگاه الکامپ۲۵

 

مدير وب سايت - دانش آموخته علوم ارتباطات-روزنامه نگاري از دانشگاه آزاد مركز - داراي سابقه فعاليت در زمينه هاي متعدد مطبوعاتي - توليدات محتوايي - كارشناس رسانه نوشتاري - وبمستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0