بازاریابی محتوا ((content marketing))

كانتنت ماركتينگ - ويژگي هاي بازاريابي محتوا

بازاریابی محتوا (content marketing) : بازاریابی محتوا در معنای عام، عبارت از تولید و به کار بردن محتوا در جهت مقاصد تجاری – خدماتی و بطور کلی کسب و کار و در آمد زایی است. content marketing عبارت جذابی است که این روزها، هم اسمش را زیادتر از قبل می شنویم ، هم کار بردش … ادامه

واژه نامه محتوا

واژه نامه محتوا واژه نامه محتوا برای توضیح دقیق و روشن کردن مطالب هایلایت و bold شده محتوای وبسایت تدوین شده است. فلسفه تدوین این “واژه نامه”، دادن جواب های هر چند مختصر و چند خطی به سوالات دوستانی است که در بدنه وبسایت با واژه های رنگی و یا برجسته شده مواجه شده اند. … ادامه

ویژگی های تولید محتوای آنلاین

ويژگي محتواي آنلاين- محتوا20

 “تولید محتوا” در فضای سایبر و به عبارت دیگر “تولید محتوای آنلاین”، علاوه بر خصوصیت ها و ویژگی هایی که برای بقیه قالب های تولید محتوا می شود نام برد، خودش ویژگی های منحصر به فردی دارد. این شاخصه ها به نوعی آن را از بقیه اشکال تولید محتوا متمایز و برجسته می سازد. این … ادامه

تدوین طرح کسب و کار

تدوین طرح تجاری - بیزینس پلن

طرح کسب و کار توی دنیای پر از رقابت کسب و کارهای امروز دیگه جایی برای حرکت های کورکورانه ،از سر تفنن و باری به هر جهت نیست. در این وانفسای کمبود شغل دولتی و استخدام دستگاه ها ،هر کس باید خودش استارت کاری رو بزنه و روشنه که استارت زدن هم تو ی این … ادامه

واژه نامه رسانه

واژه نامه رسانه

واژه نامه رسانه واژه نامه رسانه برای توضیح دقیق و روشن کردن مطالب هایلایت و bold شده محتوای وبسایت تدوین شده است. فلسفه تدوین این “واژه نامه”، دادن جواب های هر چند مختصر و چند خطی به سوالات دوستانی است که در بدنه وبسایت با واژه های رنگی و یا برجسته شده مواجه شده اند. … ادامه

استراتژی محتوا ؛ استراتژیست محتوا

“استراتژی محتوا” توضیح ساده ای دارد.این مطلب شمارابامفهوم“استراتژی محتوا” و اینکه به چه کسی می توان گفت استراتژیست محتوا، آشنامی کند. برای درک بهتر و روشن شدن موضوع، کلمات این عبارت رابه صورت مجزا بررسی می کنیم: معنی لغوی ” استراتژی” : کلمه “استراتژی” در زبان فارسی به اندازه کافی جا افتاده ورایج است. به همین … ادامه

مانیفست‌”محتوا۲۰”در۴واژه کلیدی

مانیفست وبسایت محتوا۲۰ با محوریت تولید محتوا  با عنوان“پایگاه فرآوری محتوای رسانه” کارش را شروع کرد. هدف از همان ابتدا تولید محتوای ارزشمند و کاربردی بوده و هست. تالیف و گنجاندن محتوای آموزشی در وبسایت بخش مهم دیگربرنامه است. قرار دادن و ارائه نمونه کار هم به نظرم از قسمت های ضروری و مهم است که … ادامه

باغستان کرج با ترافیک هایش!

باغستان و ترافيك هايش

باغستان کرج محله ای است در محدوده شمال و شمال غرب کرج که به واسطه توسعه شهری و جمعیتی دچار تحولات و دگرگونی های پر شتاب و به تبع آن مشکلات و برخی ناهنجاری ها گشته است.به شکلی که با وجود تدارک و احداث مناطق گردشگری و طبیعت زیبای منطقه، ساکنان باغستان نابسامانی های متعدد … ادامه

چطور رپورتاژ آگهی تولید کنم؟

مسیر تولید و انتشار رپورتاژآگهی رپورتاژ آگهی از محبوب ترین ابزارهای مدیران موفق برای معرفی و تبلیغ کالاها و خدمات به شمار می آید. درباره رپورتاژ آگهی: رپورتاژ آگهی یک قالب محبوب همه پسند و موثر تولید محتوای تبلیغی تلقی می شود. رپورتاژ آگهی در قالب  تبلیغی اش به سفارش دهنده امکان می دهد که: خودش را خوب عرضه … ادامه

نمایشگاه الکامپ۲۴ – مرداد۹۷

الكامپ24-2018-mohtava20

 

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ - تهران ششم تا نهم مرداد 97

 بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر ۲۰۱۸ (الکامپ۲۴) در روزهای ۶ الی ۹ مرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران (واقع در بزرگراه چمران) برگزار می شود.

بنابر اعلام سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان متولی و برگزار کننده این رویداد ،نمایشگاه امسال علاوه بر شرکت ها و فعالان صنعت کامپیوتر و شرکت های استارتاپی،دو بخش جدید به نام های “الکام ترندز” و “الکام گیمز” نیز به صورت اختصاصی اضافه شده است.

بخش های مختلف نمایشگاه

بخش “الکام ترندز” به موضوعاتی مانند اینترنت اشیاء،شهر هوشمند،و هوش مصنوعی اختصاص دارد.

همچنین در کنار این سالن،سالن های “استارتاپ” و”الکام گیمز” نیز جانمایی شده است.

در مجموع فضایی بالغ بر ۷ هزار متر مربع به این ۳ بخش اختصاص یافته است.(استارتاپ،الکام ترندز،الکام گیمز).

دربخش “الکام گیمز” ۴۵ شرکت تولید کننده بازی(game) و در مجموع۴۰۰شرکت،گروه ،نفر در این رویداد شرکت خواهند داشت.

      بخش اتاق شتاب

علاوه بر این ها در نمایشگاه امسال بخشی به نام “اتاق شتاب” در نظر گرفته شده که ارائه خدمات مشاوره ای به استارتاپ ها در راستای جذب سرمایه و سرمایه گذاری بر روی ایده ها را در برنامه دارد.

فضا و نحوه برگزاری نمایشگاه

درمجموع نمایشگاه در فضای ۲۵ هزار متر مربع و با حضور شرکت های داخلی و خارجی حوزه فن آوری ارتباطات و اطلاعات برگزار می شود.

بالغ بر سیصد شرکت داخلی در نمایشگاه حضور دارندو پیش بینی می شود که حدود ۲۰ شرکت خارجی هم در نمایشگاه امسال باشند.

بزرگترین رویداد عرصه الکترونیک و کامپیوتر

لازم به توضیح است که الکامپ بزرگترین رویدادتجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است.

این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای این صنعت را (اعم از نرم افزار و سخت افزار) به علاقه مندان و فعالان این عرصه ارائه می کند.

 

پورتال اختصاصی نمایشگاه iran-elecomp.com

 

گزارش تصویری از نمایشگاه  elecomp24 در تاریخ شنبه  ۹۷٫۵٫۶ به خبر اصلی ضمیمه شد/

گزارش تصویری الکامپ۲۴

 

برای دیدن تصاویر و اسلاید های نمایشگاه از لینک وارد شوید:

 

نمایشگاه الکامپ ۲۴

 

نمایشگاه الکامپ۲۵-۲۰۱۹

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0